Reis naar Fallas 2016 van 14 t/m 20 maart aangeboden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Originallover

Registered User
Beste freaks,

Onlangs had ik een trip naar Fallas geboekt, van 14 tot 20 maart in Valencia, hotel 100 meter van het plein en vuurwerkwinkel! Hotelletje is schuinachter het gemeentehuis. Hotel is Casuael Valencia Del Cine in straat: Carrer de Sant Francesco. Een reis voor 1 persoon, vlucht vanaf Brussel om 15:40 op 14 maart. Terugvlucht om 20 maart om 12:35 naar Brussel.

Maar helaas gaat het hele feest gaat niet meer door:

Ik ben namelijk aangenomen bij Defensie om mijn opleiding te starten voor de functie van officier Meteorologie bij de Luchtmacht. 2 weken geleden werd ik gebeld dat ik waarschijnlijk bij de lichting van september zou zitten (dus toen gelijk geboekt voor Fallas) maar vandaag werd ik opnieuw gebeld en bevestigd dat ik kan gaan beginnen aan de militaire opleiding op 22 februari 2016 op de KMA in Breda, dus dat is al over een maand! Maandag t/m vrijdag ben ik dan gestationeerd op de kazerne, dus geen Fallas voor mij dit jaar.

Daarom moet ik deze reis annuleren, maar omdat ik geen annuleringsverzekering heb afgesloten gaat mij dat 400 euro kosten.

Dus mijn vraag is nu, wie is er in geinteresseerd om deze reis over te nemen?

Totale prijs zal dan 800 euro worden, dat is 100 euro minder dan de originele prijs.
Overige overboekingskosten zal ik vergoeden!

Als iemand interesse heeft, laat mij dat zo spoedig mogelijk via PM weten.

Alvast bedankt.

Groeten Originallover

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Gefeliciteerd met je nieuwe werk! Dat is ondanks dat je niet naar Fallas kan toch wel iets belangrijker. Jammer dat je al geboekt had en dat toch de opleiding is verzet. De eerste les die ik je alvast kan leren en je nooit moet vergeten is dat niets zo veranderlijk is als Defensie. Desalniettemin een goede baas om voor te werken! Heel veel succes met je opleiding en ook succes met de verkoop van de reis.

Michel_G

Zilveren Member
Beste freaks,

Onlangs had ik een trip naar Fallas geboekt, van 14 tot 20 maart in Valencia, hotel 100 meter van het plein en vuurwerkwinkel! Hotelletje is schuinachter het gemeentehuis. Hotel is Casuael Valencia Del nice in straat: Carrer de Sant Francesco.

Ik neem aan dat je Casual Valencia del Cine bedoelt? (iets makkelijker te vinden voor als iemand interesse heeft en googled.)

Een mooie locatie, zo vlakbij het plein! Hier een linkje naar waar het ligt (voor de geïnteresseerde): https://www.google.nl/maps/place/Ca...17,16z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0xcb04ee2300dbbdd0

Hopelijk wil iemand deze reis overnemen, succes er mee!

Originallover

Registered User
Graag uiterlijk morgen laten weten of er iemand interesse in heeft, want morgen is de uiterlijke datum dat ik deze reis nog kan annuleren!

Originallover

Registered User
Owja voor iedereen nog: Het reisbureau zegt nog wel, dat het eventueel niet mogelijk is om van de reis op de naam van iemand anders te zetten, omdat ze afhankelijk zijn van de coulance van de airline.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan