Red Eagles vuurwerk collectie 2010/2011

Red Eagle

Registered User
Bij deze dan een gedeelte van mijn collectie,
Heb het dit jaar wel erg Europees opgezocht want de collectie komt straks uit 4 landen namelijk Belgie,Tsjechie,Duitsland en Nederland

Morgen 30 Dec haal ik de rest van de bestelling op.

Duitsland
2quufzs.jpg
[/IMG]

Tsjechie en Belgie
335gvi8.jpg
[/IMG]

Ziet er goed uit!
Was er veel uitverkocht in duitsland?
Ben wel benieuwd naar dat shell kitje ;)

Dank je!
Heb de vriendin vanmorgen op pad gestuurd met een lijstje.
Ben nadat ik van me werk kwam (16:00) even gaan kijken wwat er allemaal nog lag en was blij dat mijn vriendin om 8 uur bij de winkel was langs geweest.
Er lag alleen nog wat van die waai bomen pijlen pakketjes en wat van die voorgemonteerde romijnsekaarsen die er dan
heel indrukkwekkend uit zien maar niets doen.

Dat shell kitje heb ik meegenomen tijdens de vakantie in Tsjechie en er ook daar eentje getest.
Best een leuk gezicht om zo,n kleine shell te zien worden gelanceerd maar echt indruk heeft ie niet gemaakt.
Gelukkig kost het daar ook bijna niks geloof dat ik er 12 euro voor heb betaald samen met het doosje La Bomba"s

Mooie lijst!:) Mooie label ook van die Beam, niet dat het wat zegt maar vind het iig toepasselijk voor de naam die het product heeft.

Heb alweer een soort lijstje klaar voor dit jaar.
zal zoals zo vaak nog wel een keer of 60 veranderen maar betrap mezelf erop dat ik toch weer producten van vorig jaar graag nog eens wil zien voor dit jaar.

Veelal uit de collectie van Bonfireworks want die is afgelopen jaar goed bevallen.
Zie lijst:http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/12678

En nog wat fotos van vorig jaar!:

wj9fgj.jpg
[/IMG]
2ugl5pd.jpg
[/IMG]
fayaol.jpg
[/IMG]

Laatst bewerkt:
Mooie collectie! Duits vuurwerk goed bevallen?

De laser fontein schijnt erg mooi te zijn!

Lijstje voor dit jaar is ook goed!

Mooie collectie! Duits vuurwerk goed bevallen?

De laser fontein schijnt erg mooi te zijn!

Lijstje voor dit jaar is ook goed!

Duits Vuurwerk is zeker goed bevallen,vooral de cakes van Nico,Keller,Comet waren erg leuk met mooie boeketten voor een schapelijke prijs.
Ook de kleinere cakes van De Lidl,Pennymarkt zijn voor dat geld echt de moeite waard een keer te proberen.
Op Youtube zijn de videos van de kleinere cakes meestal wel te vinden.
Van de laser fontein had ik er 4 en mooi op een rijtje gezet als opening.
Deze fontein heeft erg mooie felle kleuren en kost 4 euro.
Lijstje voor dit jaar is inderdaad goed alleen nog een beetje boven de begroting en dan heb ik het nieuwe vuurwerk van dit
jaar nog niet eens gezien.
Bovendien zit ik ook nog aan een ritje Belgie te denken voor de matten en eventueel een paar leuke pijlen.
Dus er zullen nog wel een paar slapeloze nachten aan komen :happy:

Lijstje van dit jaar schiet al mooi op.
Nu de meeste collecties bekend zijn en de sites weer vollop draaien komt er ook een beetje schot in me lijstje.
De lijst zoals ie er nu staat is al besteld en kan ik dus niet meer veranderen, het probleem zit hem echter nog in de Wishlist.

Heb er simpelweg teveel op staan en het budget kan ongeveer nog 250 euro hebben.
Jullie misschien enig idee wat je er bij of eraf zou doen want kom er niet meer uit.
Wil graag nog enkele goede cakes van rond de 30 euro en een goede uitschieter ( topcake ) voor de finale van rond de 50

Zelf nijg ik naar de Falcon voor de finale (met 3x hoogmoed als afsluiter) of de Flying Dutchman
De Passion Flower,Vuurwerk met een Kroon,Oase,en Kickstarter staan ook hoog bovenaan de lijst vanTwijfel gevallen.

Hoplijk kunnen jullie een paar knopen doorhakken

Hier de lijst http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/12678

Volgens mij zien wij gewoon de bestelde lijst.
Kan je de wishlist uberhaupt delen?

Vetjes niet meer opnieuw in de collectie trouwens?

Je hebt gelijk vraag me nu af of je inderdaadde wishlist kan delen?
Misschien een goed idee voor de toekomst.
Heb de lijst even gekopieerd.

Gorgeous(Oriental Collection) € 34.75 [/B
Wodka blue(Oriental Collection) € 23.75

Going loco!(The one and only) € 12.95
Kickstarter(Pyro Shopper) € 34.95 096 Oase(Arabian Nights) € 24.95

Crossette Queen(Masterline) € 22.50
Heavy Legends 16(Overig) € 12.95
Heavy Legends 25(Overig) € 19.95

Falcon(Diamond Professional Series) € 59.95

Eruption(Dynasty Collection) € 29.95
Silver Salute(Dynasty Collection) € 22.95
Space Shooters(Dynasty Collection) € 38.00
The Cube(Dynasty Collection) € 29.95
The Flying Dutchman(Dynasty Collection) € 49.95

Laatst bewerkt:
Iemand misschien een mening ?
Zit nog steeds na te denken maar kom er niet meer uit omdat het budget altijd te klein is tegenover de keus!!
Welke zal ik laten vallen of welke moet ik volgens jullie juist nemen.

Verder zoek ik nog naar een Dealer die de Sky Screamer ( in de aanbieding ) heeft.
Ga dit jaar vanuit Arnhem naar Lopik dus iets daar tussen zou mooi zijn.
Mag nartuurlijk ook een Schuurmans dealer zijn dan koop ik denk ik de Falcon.

Iemand misschien een mening ?
Zit nog steeds na te denken maar kom er niet meer uit omdat het budget altijd te klein is tegenover de keus!!
Welke zal ik laten vallen of welke moet ik volgens jullie juist nemen.

Verder zoek ik nog naar een Dealer die de Sky Screamer ( in de aanbieding ) heeft.
Ga dit jaar vanuit Arnhem naar Lopik dus iets daar tussen zou mooi zijn.
Mag nartuurlijk ook een Schuurmans dealer zijn dan koop ik denk ik de Falcon.

Red Eagle ik ben ook opzoek naar de Sky Screamer in de aanbieding maar heb hem nog niet ergens in de aanbieding kunnen vinden (in de buurt van Lopik bedoel ik). Mocht je iets vinden hoor ik het graag van je :hehe!:

Ik zou zowiezo de: Gorgeous, Wodka blue en space shooters nog erbij nemen. Samen een van mijn toppers vorig jaar.
Wil je de vetjes er niet meer bij hebben? Vond dit echt een geweldige pot. Heel erg jammer dat ik hem dit jaar niet kan bestellen.
Als finale misschien 3 x de ss, met korting net geen 50,=.

Bedankt voor je reactie

De Vetjes is inderdaad een goede cake maar zoals gezegd is het budget dit jaar weer kleiner dan de keus in vuurwerk.
Wil eigenlijk ook graag andere cakes proberen en 30 euro Vetjes hakt dan wel in het budget.

Ga denk ik inderdaad toch voor de Space shooters alhoewel ik hem erg snel voorbij vind gaan.
De Gorgeous is niet meer te koop in Lopik maar heb ik vervangen door de Crosette Queen.
Niet helemaal hetzelfde maar ook een mooie cake.
Wodka bleu vind ik toch een twijfelgevalletje maar voor de prijs van 18,17 kan ik hem eigenlijk niet laten liggen!

Finale wordt ( mits ergens te krijgen) Sky Screamers met 3x hoogmoed en daarvoor nog wat bonte cakes als de aligator
en een paar Scream 2.

De Cube is ook een mooie cake. (hmm zie alleen net dat ze die niet meer hebben in Lopik) Misschien kan je Gerrit nog een mail sturen over die Gorgeous. Er valt daar altijd wel wat te regelen. Verder ben ik het eens met de lijst die Painkiller geeft. De Space Shooters vind ik ook een klas bak. Inderdaad wat aan de korte kant maar erg mooi. Vind je de May day niks. Die is nog wel leverbaar in Lopik voor 30,-. Suc6 er mee!!!

Back
Bovenaan