Recemonsters Oud en Nieuw 2011/2012

recemonster

Registered User
Er zijn weer 2 films toegevoerd.
De eerste is een doorlont projectje van romeinse kaarsen en de tweede is een film van de Beautiful leaves van Royal Fireworks.

recemonster

Registered User
erg leuk topic dit!
ik zie ook dat je de bouqette of happiness heb gehad, hoe is deze bevallen?

Bedankt voor je reactie :happy:
Bouquette of Happiness vond ik wel een leuke cake. Waarom? de gekleurde crackling willows waren goed uitgewerkt en de kleuren van de tips waren ook goed fel. Dus ik vond het een leuke cake die zo weer zou aanschaffen. Voor de film moet je nog even geduld hebben deze komt namelijk als laatste online omdat deze in me doorlont project zit :hehe!:

recemonster

Registered User
We naderen nu echt het einde nog een paar video's te gaan en dan komt de grand finale :happy:
Deze week een film van een Nederlandse rookbom ook wel bekend als 100.000 klapper en een Wave Willow van Broekhoff.
Zie start post.

recemonster

Registered User
Dit maal in de video mix: Pluto C van Orginal Fireworks en omdat de falling leaves zo stil zijn ook nog een Silver Salute van Wolff!

recemonster

Registered User
waar staan die filmpjes dan? ik zie ze niet in de startpost staan

Inderdaad opeens zijn er wat filmpjes weg :(
Maar word aan gewerkt ze zullen straks weer te bewonderen zijn!

* Edit * heb het probleem gevonden en het ligt aan het forum ik kan niet meer filmpjes toevoegen aan 1 bericht.

Wave Willow - Broekhoff

Nederlandse 100.000 klapper

Original Fireworks - Pluto C

Wolff Vuurwerk - Silver Salute

Laatst bewerkt:

recemonster

Registered User
Na de teleurstellende wedstrijd van vanavond hebben we wel wat afleiding nodig om dit snel weer te vergeten, daarom 2 nieuwe video's. De eerste is een filmpje van de Rebel van Wolff en de tweede film is van de Silver Willow van Royal Fireworks.

recemonster

Registered User
Helaas... De oud en nieuw films van mij zijn weer op voor dit jaar :crying:
Ik hoop dat iedereen ervan genoten heeft en misschien zelfs ideeën van opgedaan heeft, maar voor het feest afgelopen is gaan we nog 1 keer los:

Het doorlont project van 00:00 uur en deze bestond uit:

1x Caldera - Original Firworks
1x Bouquete of Happiness - Royal Fireworks
2x Panter - Wolff Vuurwerk
2x Beautiful leaves - Royal Fireworks
2x Sniper - Wolff Vuurwerk
2x FireFlower - Royal Fireworks
9x Sliver Salute - Wolff Vuurwerk
12x Vast Fortune - Royal Fireworks

( Helaas staat alleen de bovenkant van de Vast Fortunes er op maar dit was echt een gigantisch spektakel! )

:lub:

Laatst bewerkt:

bluebear

Registered User
hahaha nadeel van een showtje met de fakkel schieten, plannen om het een keer met visco/electrisch te proberen?

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik heb zeker genoten van je bijdragen Recemonster. Het laatste filmpje spant de kroon! Geweldig.
Wil je alleen de volgende keer je buurman wegsturen met die irritante fluitbakjes van hem? haha

funkie x

Registered User
erg leuk topic dit , heb ervan genoten!!
hopelijk heb je dit jaar de camera weer paraat dan kan je de films weer met ons delen, thanx!!

postvoordennis

Registered User
Super project met mooie producten! Wat betaal je voor een karton Silver Salutes? Ik wil dat dit jaar ook gaan doen, maar wil even een beeld van hoeveel korting een karton op kan leveren.

Bovenaan