Is dit mogelijk wat hij zegt????:wacko:
Nee niet in de winkel, ze zijn alleen via handelaren in omloop. Prijs rond de 80 euro. Denk dat ze op een of andere manier rechtstreeks uit China worden gesmokkeld.
Thnx, ik zal zeker even in dat topic kijken, en ik zal af wachten wat me dealer me aanbiedt. Ik houd jullie wel op de hoogte.
Juist door die grote eindbom op die Hindoerol, kan het absoluut niet 32 meter zijn. Ik denk dat het sowieso geen 100K kan zijn met die lengte. Een 300K komt meer in de buurt.
Ik heb ook een vraagje over mijn rollen die ik vandaag heb gekocht en omdat ik er niet extra een nieuw topic voor wil openen, stel ik hem hier.
Op de eindbom staat Horse Brand (maar dat zegt nix) en op de doos staat alleen wat over het gewicht en afmetingen en made in China enz. enz.
Niks van artikel T-809 overigens.
Wat wel opvallend is, is dat er een soort merk opstaat: UN.
Met de N onder de U.
Er zit ook een zilveren stikker op de doos (soort hologram stikker) met ook UN erop.
Zegt iemand dit iets?
Er staat trouwens op de doos: netto gewicht 10kilo, bruto 11.
Maar de 16.000 hindoe die vroeger bestond was toch ook 32 meter?
Ik heb die helaas niet zelf meegemaakt maar leek die een beetje op deze of totaal niet..? zat daar zeker een veel kleinere eindbom op?
Over die holo stikker hebben we al een paar discussies gehad vorig jaar.
Heb een vermoeden dat het of keuring is, of een vorm van een real trade stikker (echte merk).