Raider's Oud en Nieuw 2013 - 2014 topic!

RaideRZ

Registered User
Hey gasten,

Mijn broertje en ik hebben dit jaar een super oud en nieuw gehad! Samen met 2 andere vuurwerkfreaks (jullie mogen je melden ) overdag's heerlijk gestookt. Matten, veel single shots, knalcakes, noem het maar op!

In de vooravond ook heerlijk veel siercakes de lucht in zien gaan, af en toe wat regen maar dan mocht de pret niet drukken! Rond 0.00 was de regen weg, en kon het echte werk beginnen!

Om de zoveel tijd zal ik wat films uploaden!

Hoop dat jullie het leuk vinden, een berichtje achterlaten is natuurlijk altijd leu

RaideRZ

Registered User
De Panther van Wolff, onzettend grote boeketten! Alleen die van ons had een beetje haast :)!

De High Lighter van Zena. Persoonlijk vond ik deze iewat tegenvallen, de boeketten waren wel aardig groot, maar niet echt super gevuld.

1 China by Night cake, ik had per ongeluk 6x verschillende cakes gekregen, van de 2013 batch, dus ook de afgekeurde!

Dit is echt een super pakket, wij hadden het 2x (dus 12 potten) en er is geen beter stookwerk te vinden voor deze prijs!

RaideRZ

Registered User
Hierbij weer 3 video's van mijn kant:

Skies of Gold:

Cybercop:

Blinking Energy:

Morgen weer een paar!

RaideRZ

Registered User
Hier weer 3 nieuwe video's!

Wolff Dynasty - The Cube, mooie cake maar wel erg snel voorbij!

Wolf Pyro Bandits - Cruelty, ontzettend mooie cake, volgend jaar meerdere!

Secret Wave van Rubro, persoonlijk vond ik deze tegenvallen. Het publiek vond hem daarintegen prima!

RaideRZ

Registered User
Hier weer een aantal films:

De Super Blinking Willows van Rubro, hoef ik eigenlijk niets meer te zeggen, iedereen weet dat dit een top ding is!

Zelfde kan ik zeggen over deze:

Leuk budget potje:

En tot slot voor vandaag, een leuke single shot:

RaideRZ

Registered User
Weer een update van mij:

2x de Delicious Thunder, eerst de normale en dan de finale editie. Prima cakes!

De Killer Instinct van Rubro, ook weer een top cake al is deze wel wat eentonig:

De Daybreak van Wolff, vond hem persoonlijk niet veel beter dan de spinning tail cake uit CBN:

RaideRZ

Registered User
Jazeker! Het was een super geslaagd oud en nieuw! Het weer zat ook (soort van) mee, dus dat helpt zeker! Morgen weer een update!

RaideRZ

Registered User
Update!

Katan - Mine & Salute & Rubro - Golden Show:

Royal Red Factory - Mystery Flowers (begint jammer genoeg met de finale):

Full Metal Assault van Wolff, leuke cake maar toch wel wat kleine boeketten. De fanshape tails waren wel goed!

En een van de weinige tegenvallers voor mij, de Sniper van Wolff:

Enjoy!

Booomy

Registered User
Mooie filmpjes RaideRZ. De Sniper viel idd een btj tegen op het filmpje. Voor de rest zag het er goed uit. Ook de Mystery flowers is een leuk potje. Heb er nog 1 staan. Volgend jaar maar in een show verwerken. Thnx voor de films

RaideRZ

Registered User
1 dagje later, maar weer tijd voor een update!

Hitmen, een mooie diverse cake van Wolff:

De Mayday, ook van Wolff:

Diverse cake:

Diverse cake

En Cape Town, ook van Wolff:

RaideRZ

Registered User
Tijd voor weer een update, deze keer allen maar cakes van Zena:

3x de loki cakes van Zena, voor de 12 euro die ik ervoor betaald heb waren deze helemaal top!

6x Hydra, helaas weigerde bij 5 van de 6 cakes het reservelont, dus alsnog los aan mogen steken.. Desalniettemin prima cakes:

En als de laatste de Mayhem box van zena, erg veel effecten voor een betaalbare prijs:

Bovenaan