Raadddebom Fallas stook videos

Dim

Product Beheer
Medewerker
Die Happy doet me een beetje denken aan de Happy 144 van GBV/Weco!

Thnx voor de film!

smilli

FPM Filmer
Haha nu je het zegt inderdaad, heb deze al eens eerder gehad dus wist dat het niks zou worden toen een maat ermee aan kwam zetten.

Weer een leuke traca naast het volk van de holandesa.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Lekkere filmpjes weer! Die kleine knallertjes zijn echt goed daar in Valencia. De kleinste knallers gaan harder als de grootste rotjes hier.

Die boracho dingen, daar heb ik echt wen hekel aan. Gelukkig wordt het ieder jaar minder. Dit jaar hebben we ze dan ook bijna niet meer gezien.

In het eerste jaar dat we in Valencia waren leken ze kwa effect ook veel feller/gevaarlijker!

DanielFPM

Registered User
Wat een gekken ook daar in die filmpjes............

Ze blijven altijd leuk de filmpjes van gewoon lekker stoken!

smilli

FPM Filmer
Lekkere filmpjes weer! Die kleine knallertjes zijn echt goed daar in Valencia. De kleinste knallers gaan harder als de grootste rotjes hier.

Die boracho dingen, daar heb ik echt wen hekel aan. Gelukkig wordt het ieder jaar minder. Dit jaar hebben we ze dan ook bijna niet meer gezien.

In het eerste jaar dat we in Valencia waren leken ze kwa effect ook veel feller/gevaarlijker!

Rotjes zijn inderdaad van uitstekende kwaliteit, de aquilas van ARS snipperen ook nog een beetje dus erg fijn speelgoed!
Borrachos zijn juist de leukste dingen die je daar vind joh, je weet nooit wat het word met zo'n object maar fun gegarandeerd:tounge:

Weer 2 filmpjes.

smilli

FPM Filmer
Alle films staan momenteel op prive ik ben me er van bewust, door wat problemen met youtube is me account op non actief gezet.
Ik ben momenteel druk bezig alles weer op orde te krijgen.

Update: als het goed doet nu alles het weer, mocht je problemen ondervinden dan hoor ik het graag!

Laatst bewerkt:
Bovenaan