[Q] 150sh Thunder with (green) tail

Pirate

Registered User
Is dit blok momenteel op voorraad ?

Overigens hebben we geen algemeen 'Alpeco Voorraad' topic meer ? Ik heb gezocht, maar kon het niet vinden, voor ieder artikel afzonderlijk in het juiste draadje vragen lijkt me niet de bedoeling ?

Pirate

(chainthunder - springth. 19 - NT's - Assortiment 1/2 etc.)

vonk

FPM Moderator
Medewerker
aeroxman55 zei:
weet iemand of dit blok nog op voorraad is?? Wil binnenkort dit blokkie halen..
Alvast bedankt!!

vorige week was het blok niet op voorraad de 49 shots versie ook niet!

Pirate

Registered User
Zonde hoor, de tijd begint alweer te dringen, hoop dat ze halverwege maand 9 er wel zijn, anders houd het (weer) op ;(

remio

Registered User
hebben ze m eigenlijk al een x binnen gehad?? zie alleen maar overal staan dat hij niet op voorraad is |:( , alleen de 49 sh zie ik voorbij komen........

gegroet remio

superviswouter

Registered User
zijn er nog anderen aanraders voor knalblokken met kvk want ik wou hem gaan halen maar ik zie nu dat die er niet meer is ik heb iets gelezen van het blok:

spring thunder 100 shots voor 90 euro
spring thunder with giant silver tail 100 shots voor 99 euro
salute's 100 shots 120 euro

Welke zou ik nu nemen of is er nog een ander knalblok wat aan te raden is en heeft iemand miss ook een filmpje van het salute blok want de andere staat gewoon op de site zelf
alvast bedankt :)

Sparco

Registered User
superviswouter zei:
zijn er nog anderen aanraders voor knalblokken met kvk want ik wou hem gaan halen maar ik zie nu dat die er niet meer is ik heb iets gelezen van het blok:

spring thunder 100 shots voor 90 euro
spring thunder with giant silver tail 100 shots voor 99 euro
salute's 100 shots 120 euro

Welke zou ik nu nemen of is er nog een ander knalblok wat aan te raden is en heeft iemand miss ook een filmpje van het salute blok want de andere staat gewoon op de site zelf
alvast bedankt :)

De 49 sh. thunder with green tail..
Het kleinere broertje van de 150 shots!

Ollie

Registered User
Hij vergist zich wel.

Er zijn geen green thunder blokjes meer bij Alpeco te vinden.

Wel hebben ze een geheel nieuwe serie met Thunder erin. Ook een 150 shot green thunder speeding up. Maar dit blok is een stuk kleiner als de "oude" 150 shots green thunder.

loof0003

Registered User
dat is wel leuk, dan heb ik net op tijd de 49 schots kunnen bemachtigen. maare, van deze nieuwe serie is toch nog geen melding gemaakt op het forum? of zijn ze nog niet in de verkoop? weet iemand prijzen?

Laatst bewerkt:
Bovenaan