• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Pyroworld.nl Spring video fireworks compilation

wat een te gekke video met wat voor een camera worden die shows gefilmd.
De kwaliteit is zo helder/realistisch.

En alweer een gewelige film jack ! ook een geweldig nummer ! :-)

p.s jack filmt volgens mij met canon xha1 , sorry als ik het fout heb

Ja ik zat me wat te vervelen gisteren avond. En toen kwam ik voorbij dat liedje wat je hoort in de video. Ik dacht daar ken ik wel wat mee.. aangezien ik al weer wat leuke beelden verzameld hebt dit jaar, zo doende deze video :). Het is ook alweer een leuke aanzet naar de eindejaarsvideo ( alhoewel dat nog een half jaar duurt haha).

Ja, zou het?? Hij wordt niet voor niets door diverse bedrijven gevraagd om te komen filmen.
Maar hij is nooit oud genoeg om nog wat bij te leren......

Ik leer nog iedere dag bij

wat een te gekke video met wat voor een camera worden die shows gefilmd.
De kwaliteit is zo helder/realistisch.

thx, ik film met de Canon XHA1.

Back
Bovenaan