Pyrovoordeel.nl 2010!

Tony

Administrator
Medewerker
Harten4vuurwerk.nl heeft Pyrovoordeel.nl overgenomen en schreven vandaag dit bericht in de oude thread over pyrovoordeel.nl. Omdat daar allemaal oude informatie in staat heb ik dit bericht verplaats naar een nieuwe thread.

Over een paar dagen hopen we er helemaal klaar voor te zijn en kan de site echt open.

Ook dit jaar hebben we natuurlijk een FPM actie. Alle leden van FPM krijgen met een speciale code 20% korting op het totaalbedrag van de bestelling op pyrovoordeel.nl.

De code voor dit jaar is 2010FPM20.

Deze code kun je bij het afrekenen van je winkelwagen invoeren en dan wordt de korting van het totaalbedrag afgehaald.

Wij wensen jullie veel plezier met het winkelen en als jullie nog vragen hebben horen wij het graag!

Red Eagle

Registered User
Top actie ,Top site en al het goede van de betere collectie.
Zeer goed hun huiswerk gedaan door alleen het beste van elke collectie toe te voegen.
Super service afgelopen jaar en goed te doen vanuit Duitsland.

Mijn bestelling komt eraan!!!

Red Eagle

Registered User
Geachte Pyrovoordeel,

Zou graag de Crossing Crosettes van Wolff Vuurwerk ( lidu Collection ) bij jullie in de collectie willen zien.
Komt deze er nog tussen?

En per wanneer kan ik mijn winkelwagentje vullen?

Groeten Red
EDIT:Het gaat om deze cake.:lub:

[video=vimeo;15076631]http://vimeo.com/15076631[/video]

Laatst bewerkt:

Harten4

Registered User
Ik hoop dat dit weekend de site open kan. Anders net na het weekend.
Ik zal het hier melden als ik de site heb geopend.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik mis wel meer dingen.
Bijvoorbeeld.
De nachtkraker van Marijn (Ongeloofelijk krankzinnige lijn)
De heksenketel van Marijn. (Ongeloofelijk krankzinnige lijn)
De Snelle Jelle van Marijn.
En de Professional Event Rockets van Rubro. (Elite brand.)

Tony

Administrator
Medewerker
Soms moet je genoegen nemen met wat er is.
Ik snap sowieso de winkeliers niet die voor 1 klant een heel karton van 1 product gaan inkopen terwijl ze die normaal helemaal niet in de winkel hebben staan. Jullie worden en zijn een beetje verwend.

Red Eagle

Registered User
Soms moet je genoegen nemen met wat er is.
Ik snap sowieso de winkeliers niet die voor 1 klant een heel karton van 1 product gaan inkopen terwijl ze die normaal helemaal niet in de winkel hebben staan. Jullie worden en zijn een beetje verwend.

Was ook meer onder het motto NEE heb je JA kun je krijgen!!
Vragen is nog nooit verboden geweest maar geef je inderdaad een beetje gelijk dat we wat aan de verwende kant zijn geworden.
Daarin tegen verwachten we vandaag de dag ook meer kwaliteit en zijn de prijzen ook niet meer van vroeger.
Zo gaat alles met z,n tijd mee.

Tony

Administrator
Medewerker
Vroeger betaalde ik voor een 200grammer gewoon 75 gulden (de 1500cc cakes etc).
Dus volgens mij is er niet zo heel veel veranderd. Alleen lijkt niemand zich dit meer te herinneren.

Afijn..on topic. Pyrovoordeel

Harten4

Registered User
Vragen mag natuurlijk altijd! Als het mogelijk is zullen we ook proberen aan jullie wensen te voldoen.
Ik hoop wel dat jullie begrijpen dat we met ruim 350 artikelen niet onbeperkt toe kunnen blijven voegen wat jullie willen.

groet,
Jeanne-Marie

ifeelfine

Registered User
mij hoor je niet klagen hoor

beko en bkv overweeg ernstig om hier naar toe tegaan ipv naar lopik (goedkopervuurwerk) dan wel 10% minder korting maar een veel ruimer assortiment en in 1 keer klaar

geweldig dat er dit soort acties zijn dankzij site's als deze

(overigens geweldig dat er ook aan een ouderwets meterpakket is gedacht!!! hoe bedoel je nostalgie!!!! )

Laatst bewerkt:
Bovenaan