Pyronale 2015

RedBaron

Registered User
Innovative, Joho, Ricasa, Hamex, Pyrosmart en Jubilee b.v.?

Het zou een mooie Line-up zijn. voor Finland kan ik je zeggen dat JoHo het zo ie zo niet gaat worden die zit dan in Polen voor een ander vuurwerk festival. Volgens Joho is het waarschijnlijk Suomen pyroteknikkaa. Voor Duitsland heb ik de naam Pyro Partner horen vallen. Ik ben benieuwd waar men verder mee op te proppen komt.

rob39

Registered User
Joho heeft 2 jaar geleden geschoten in berlijn..... zal inderdaad wel een ander zijn...... voor Spanje hoop ik Valenciana ..... wel een droomweekend, vrijdag en zaterdag Berlijn en dan maandag en dinsdag Recco..... ;-))

RedBaron

Registered User
Vandaag zijn de bedrijven bekend gemaakt, trom geroffel:

Vrijdag:

Spanje - Pirotecnia V. Caballer S.A
Engeland - Pyrotex Fireworx
Duitsland - Potsdammer Feuerwerk

Zaterdag

Slovenië - Privatex Pyro
Finland - Pyrostar
Mexico - Fireworks Martarello Ramos

Interessante Line-up!

RedBaron

Registered User
Dit keer niet 2 opgelegde muziekstukken voor Pyronale maar dit keer maar liefst 3!:

Grieg's In the hall of the mountain king, Verdi's il trovatore en Flight Of The Bumblebee Van Rimsky-Korsakov

shinji

Moderator
Medewerker
Dit keer niet 2 opgelegde muziekstukken voor Pyronale maar dit keer maar liefst 3!:

Grieg's In the hall of the mountain king, Verdi's il trovatore en Flight Of The Bumblebee Van Rimsky-Korsakov

Vind dat gedoe met die opgelegde stukken echt nergens op slaan, hoe kun je dan nog een eigen pyromusical schieten. Aan de andere kant is de keuze dit jaar wel heel erg mooi.

RedBaron

Registered User
Vind dat gedoe met die opgelegde stukken echt nergens op slaan, hoe kun je dan nog een eigen pyromusical schieten. Aan de andere kant is de keuze dit jaar wel heel erg mooi.

Je hebt zo wel een mooie maatstaf, als iedereen een en het zelfde stukje muziek krijgt naast hun eigen keuze dan kan heb je iets om de shows te vergelijken.

shinji

Moderator
Medewerker
Voor de schieters misschien een uitdaging, maar voor t publiek wordt t wel een saaie vertoning zo, dunkt me

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
3 stukken is gewoon erg veel verplicht. Grieg is zeer geschikt als verplichte kur, maar dan moet het eigenlijk ophouden.

tronetti

Registered User
Mee eens, 1 opgelegd muziekstuk is genoeg.
3 shows op een avond, en dan elke keer 3 x dezelfde muziek...lijkt mij ook vervelend worden.

Moontan

Moderator
Medewerker
Glktrmt-2015-09-03_14-00-03.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Potsdamer Feuerwerk uit Duitsland is door het publiek bij stemming uitgeroepen tot "tagessieger".
Nu ben ik helemaal benieuwd naar de films geworden.

Moontan

Moderator
Medewerker
Uitslag Pyronale 2015:

1. Fireworks Martarello Ramos (Mexico)
2. Pyrotex Fireworx (Engeland)
3. Potsdamer Feuerwerk (Duitsland)

Bovenaan