Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo, is Martarello het volgende Italiaanse bedrijf wat gebruik maakt van de sponsoring van Pirodigit? Ik vind het prima hoor, kan er geen genoeg van krijgen en het voordeel bij Martarello is dat de bommen wat beter zijn als die van Scarpato. Herkent u ze trouwens? Valenciana gebruikt dit materiaal ook bij hun shows.
Het spijt me om te zeggen.. maar ik vind er niet veel aan. Voorspelbaar, en weer totaal uit balans. Ja oke, wat meer bommen. Verder vind ik de singleshots niet echt top, en er zitten relatief veel foutjes in.
Mooie show, alleen die jaren 60 rock 'n roll bij die Italiaanse bedrijven komt me behoorlijk de keel uit hangen onderhand.
Mooie single-shots ook trouwens, zeker als je weet dat driekwart van Chinese makelij is.
En de bommen zijn inderdaad goed!
Bommen zijn inderdaad leuk, echter mogen ze van mij die speciale bommetjes wel weglaten (deel 1 3;37 bijv).
Ook mogen ze best een wat andere bommen gebruiken, zie redelijk vaak dezelfde bommen terugkomen wat het wat saai maakt om naar te kijken. Alhoewel , saai is natuurlijk ook een groot woord :embarrased:
Materiaal is leuk en hier en daar goed en dan met name de singleshots.
Muziek hadden ze van mij uit mogen laten want die vond ik hier bagger, leuk maar komt voor mij niet in de buurt bij een Vaccalluzzo of Scarpato.