Ik heb aanvullende info van de organisatie van het Pyro Forum 2014 ontvangen. Helaas (nog) geen compleet programma maar al wel meer details:
Ze kiezen er zelf heel duidelijk voor om publiekelijk niet al teveel info te geven omdat het evenement primair bedoeld is voor pyrotechnici, dus vakmensen. Daarnaast willen ze voorkomen dat zoals 2 jaar terug er meer dan 10.000 mensen op de shows afkomen, daar zijn ze niet op berekend. Daarom vind je op de website eigenlijk ook niets terug over het schieten.
Op de vrijdag vind er net als voorgaande jaren een, naar ik begrijp, besloten demo plaats met vooral klein-/podium-/consumentenvuurwerk. Daarbij zullen ook enkele cakes worden geschoten. Op de zaterdag zal net als voorgaande jaren het grotere werk worden geschoten dat publiekelijk toegankelijk is met verschillende shows/demo's van in totaal 9 bedrijven. Naast de eerder genoemde Pyro-Art en Bavaria Feuerwerk zijn door de organisatie ook Nico Feuerwerk, Pyro Union en een Pools schietbedrijf bevestigd. De overige namen hebben ze niet genoemd.
De schietlocatie op de zaterdag vind je aan de Salinger Feld in Witten Duitsland. Mocht je navi dat adres niet kennen vul dan de Fredi-Ostermann-Straße 1, 58454 Witten, Duitsland in. Zoals gebruikelijk is er voldoende parkeergelegenheid, eten en drinken. Het hele gebeuren begint om 20.00u.
Als ik nog meer info krijg zal ik dat hier uiteraard posten!