Pyroforum 2012 Haltern (DE)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 en 31 Maart 2012. Pyroforum in Duitsland.

Op 30 maart is er achter het Seehof-hotel en kleine vw demonstratie van de diversen bedrijven.
het gaat hier dan om klein kaliber vuurwerk/ theather vuurwerk en specialce pyro effecten.
overdags is er in het seehof-hotel een soort markt.
waar je de benodigde pyrospullen kan kopen of anders voor de nodige informatie.

De 31ste komt het prof spul in actie. in 2010 stonden we ergens op een klein vliegveldje en in 2011 stonden we een kilometer of 5 van het hotel vandaan. dus de exacte lokatie word later bekend gemaakt.

Demo is niet voor iedereen toegankelijk.
het is inschrijven per vuurwerk bedrijf
!!

gizmo75

Registered User
Met dank aan Kwintos van VWC enige achtergrond-info van de openbare demo-avond op 31-03:

Die Feuerwerke finden auf dem Flugplatz Borkenberge in Lüdinghausen statt. Die Feuerwerke starten um 20.45
Es werden 13 Firmen Ihre Proudkte vorstellen

En een reactie namens Katan: Tijdens pyroforum zullen er een aantal cake's van ons worden geschoten,voor de vuurwerkers uit duitsland.

Filmpjes vorig jaar:

Met dank aan rapalje074, de maker van de filmpjes!

gizmo75

Registered User
Wij gaan met 4 man die kant op zaterdag, zijn er meer FPM'ers van de partij? VWC is in ieder geval sterk vertegenwoordigd heb ik gezien...

jdrf

Registered User
wij gaan er zaterdag naar toe jammer dat het weer wat minder gaat worden
voor mij is dit de eerste keer daar ik zie wel wat er gaat komen niet dan

Steef-Kaboom

Registered User
Zaterdag ook aanwezig, ik begreep dat de locatie van de prof. demo veranderd is?

Vliegveld Borkenberge is de nieuwe locatie is mij verteld, kan iemand dat bevestigen?
Kan namelijk op de site zelf geen locatie vinden voor zaterdag.

http://maps.google.nl/maps?q=51.779763,7.285988&num=1&t=h&z=15

Hallo,
Ja das ist richtig dass die Feuerwerke auf dem Flugplatz Borkenberge in Lüdinghausen stattfinden. Die Feuerwerk beginnen ab 20.30 Uhr.
Parken können Sie auf dem Parkplatz des Flugplatzes oder auf dem Campingplatz. Die Parkplätze sind ausgeschildert.

rahowa

Registered User
Hierbij al mijn filmpjes van vorig jaar met ouwe cam , dit jaar met nieuwe cam en og beter geluid :happy:

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
Wij zijn er rond 20.15u. Tot dan!

PS: het laatste weerbericht voor vanavond daar, koud maar droog met aan afnemende wind van kracht 4 naar 3 en later 2!

gizmo75

Registered User
Met dank aan Killerdome van VWC, hierbij de lijst met pyrotechnische bedrijven die vanavond hun producten presenteren:

1. Ultratec Duitsland
2. Zink Duitsland
3. Bothmer Duitsland
4. Keller Duitsland
5. Panda Duitsland
6. PyroArt Duitsland
7. Lonestar Duitsland
8. BK-Feuerwerk Duitsland
9. Blackboxx Duitsland
10. Pyrologistix Duitsland
11. NLE Duitsland
12. Super Power Duitsland
13. Tulite Finland

13 demo's van verschillende lengte en omvang, bah wat een straf...

Helaas dit jaar geen Jorge maar er staat genoeg ander lekkers tussen... :happy:

Bovenaan