Pyrofoor SAIL Amsterdam 19-08-15

KoenL

Registered User
Het was aan het Amsterdamse bedrijf Pyrofoor de eer om de vierdaagse reeks af te trappen. Met de inzet van veel Spaans materieel heeft Pyrofoor op het IJ in Amsterdam laten zien dat kwaliteit het wint van kwantiteit. Beelden werden rustig en systematisch opgebouwd. Zo begon het vaak laag met ik vermoed 2 inch en werden hier later 3, 4 en 6 inch bommen overheen geschoten. De singelshots waren kwalitatief goed en er werden er ook behoorlijk wat geschoten. Helaas kwamen deze voor ons minder goed uit de verf door de relatief kleine pontons en de grote afstand (zo'n 590 meter voor ons). Het goudbeeld was overweldigend door de geweldig opbouw, de breedte en de duur; het goud bleef maar komen.

Ik heb gister een vermakelijke show gezien en ben heel benieuwd naar de reactie van Xena en Wagenvoort. Gaan zij de kwaliteitsproducten achterna of gaan zij proberen het publiek met kwantiteit te overtuigen? We gaan het zien!

De foto's!
DSC_6906.jpg

DSC_6909.jpg

DSC_69491.jpg

DSC_69531.jpg

DSC_6970.jpg

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Mooie foto's! Heel netjes geschoten zo te zien. Bedankt voor het delen :have a nice day:

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Hele mooie foto's Koen! Waar kan je het beste staan voor de shows? Zelf wil ik de shows van vrijdag en zaterdag meepakken.

ifeelfine

Registered User
ja als goudliefhebber kwam ik aan mijn trekken t was eerder Frans of Scandinavisch te noemen (qua producten heb ik geen enkel verstand dus dat bedoel ik dan ook niet) dan Nederlands die toch altijd op kracht en knal inzetten de laatste decennia maar wat een mooie show als je de nl beperkingen in acht neemt hebben ze er van gemaakt zeg. Was toevallig in A'dam gisteren en geen eens van plan om naar de show te gaan ben blij dat ik gebleven ben.

D

Deleted member 17038

Guest
Hele mooie foto's Koen! Waar kan je het beste staan voor de shows? Zelf wil ik de shows van vrijdag en zaterdag meepakken.

wij hadden echt een top plek tegenover het KNSM eiland.
adres: Nieuwendammerdijk 526 op de navigatie.

Auto op 20 meter parkeren, niet al te gek druk en het ponton recht voor je neus.

p.s er zaten ook wat producten van Zaragozana tussen.

Uit: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/vuurwerk-nieuws/52814-mortieren-klaar-voor-sailshow-2.html

jorisman

Registered User
Pfff wat een geweldige show weer. Hier kunnen die landen die in Scheveningen schieten zeker wat van leren. Prachtig materiaal, en heerlijke singleshot stukjes! Had eigenlijk ook niet anders verwacht van pyro4!! Ben benieuwd wat de andere bedrijven neerzetten.

tronetti

Registered User
Dit zijn toch wel de krentjes uit een oudbakken Nederlandse taart.

Nu maar hopen dat dit doorzet, gooi de budgetten maar omhoog!

Moontan

Moderator
Medewerker
Genoten van deze show. Aan een rits grote kalibers met mooie effecten.
Lijkt weer op een Nederlandse show van voor Enschede.
Mooi materiaal Koen, waarvoor dank!!

Z@P

Registered User
Haha grappig exact dezelfde gedachte toen ik die foto met horsetails zag. Prachtig. Ik ga de film nu even op de tv aanzetten.

-edit film gezien-

Prachtige show, wat een mooie producten zeg dat is toch genieten man.
zoals al eerder gezegd kwaliteit boven kwantiteit, ga zo door!!!

Laatst bewerkt:

Poziloc

FPM Hangouderen
Schitterende show !

Hieruit blijkt maar weer dat je beter 1 kwaliteits shell kan schieten dan 4 van die Chinese low budget shells.
Kijk alleen maar hoe lang en vol zo'n effect is.

Deze show alleen al overtreft alle shows van de laatste 2 vorige edities.

PyroPlop32

Registered User
Ik waande me ook even in spanje met al die mooie bommen !
en de afstand vond ik ook geen probleem met zulke producten.
vaak zijn ze toch wat voller en breder dan de standaard chinese shells
het goud kwam bijvoorbeeld gewoon op de kades naast ons terecht.

Bovenaan