Het was aan het Amsterdamse bedrijf Pyrofoor de eer om de vierdaagse reeks af te trappen. Met de inzet van veel Spaans materieel heeft Pyrofoor op het IJ in Amsterdam laten zien dat kwaliteit het wint van kwantiteit. Beelden werden rustig en systematisch opgebouwd. Zo begon het vaak laag met ik vermoed 2 inch en werden hier later 3, 4 en 6 inch bommen overheen geschoten. De singelshots waren kwalitatief goed en er werden er ook behoorlijk wat geschoten. Helaas kwamen deze voor ons minder goed uit de verf door de relatief kleine pontons en de grote afstand (zo'n 590 meter voor ons). Het goudbeeld was overweldigend door de geweldig opbouw, de breedte en de duur; het goud bleef maar komen.
Ik heb gister een vermakelijke show gezien en ben heel benieuwd naar de reactie van Xena en Wagenvoort. Gaan zij de kwaliteitsproducten achterna of gaan zij proberen het publiek met kwantiteit te overtuigen? We gaan het zien!
De foto's!
Ik heb gister een vermakelijke show gezien en ben heel benieuwd naar de reactie van Xena en Wagenvoort. Gaan zij de kwaliteitsproducten achterna of gaan zij proberen het publiek met kwantiteit te overtuigen? We gaan het zien!
De foto's!

Laatst bewerkt: