Pyro040: Nieuw Kanaal : Vuurwerk video's van Oud tot Nieuw [HD] & [4K]

Bolle040

Registered User
Pyro040 Vuurwerk video's: [https://www.youtube.com/channel/UCCVHvcETgvRihq-L1M-ZypQ]

Wegens problemen met het vorige kanaal zijn wij een nieuw kanaal begonnen.
Alle oude videos en linken zijn verwijderd door Yt.
Helaas hebben we op dit moment nog maar 2 video's van de 600 online staan.
Echter komt de kerstvakantie er aan dus proberen we ze allemaal weer zo snel mogelijk online te krijgen. Abonneer op ons kanaal om up to date te blijven.

Tevens bedankt voor alle goede reacties op het vorige kanaal. Hierdoor hebben we besloten om door te gaan aangezien we veel positieve feedback kregen.

We trappen af met het 10 uur project van vorig jaar:

Stefan Tetteroo

Registered User
Wegens problemen met het vorige kanaal zijn wij een nieuw kanaal begonnen.
Alle oude videos en linken zijn verwijderd door Yt.
Weet jij al meer over die problemen? Ik las dat het met onjuiste tags te maken had, maar er zijn ook mensen die beweren dat hun video's zonder tags ook verwijderd zijn. Beetje vaag allemaal......

Bolle040

Registered User
Van de week naar de Aldi geweest en wat categorie 1 vuurwerk gekocht. 2 pakken knetterlinten van 2,50 voor 60 stuk per pak. 1 doos knetterballen met 60 stuks en een fonteinen pakket. Door een beetje creatief te zijn kan je er leuk mee stoken. Dus hier een aantal tips ;)

60 knetterlinten

Fonteintjes stoken:

60 Knetterballen:

60 Knetterlinten:

Laatst bewerkt:

rodepo

Registered User
Na het 2e filmpje ben ik gestopt met kijken. Dat is niet mijn idee van hoe je met vuurwerk om moet gaan.
Slechte tip dus.

Bolle040

Registered User
Hiroshima : Bengal Fire : XXl :1000 GRAM : Vuurwerk Eindhoven [HD]

TXB912 : 300 Shots : Profblok : Triplex : 1 inch : Eindhoven Vuurwerk : 2013 - 2014

fireworks2dead

Registered User
Lekker collectie man, heerlijke producten ;) Beetje dezelfde smaak hebben wij, alleen ik geef toch wat minder uit xD
Maar heb je nog een filmpje van de The Big Five cakes? Het liefst de losse... ik ben namelijk opzoek naar wat straatfilmpjes daarvan, ik heb die van jou wel een keer gezien, maar aangezien je kanaal was verwijderd zijn ze nu niet meer te raadplegen helaas...
Zou je die nogmaals kunnen plaatsen? Ik ben namelijk nog ff aan het dubben of ik hem moeten nemen ja of nee... jou filmpje zou kunnen helpen

Bolle040

Registered User
Lekker collectie man, heerlijke producten ;) Beetje dezelfde smaak hebben wij, alleen ik geef toch wat minder uit xD
Maar heb je nog een filmpje van de The Big Five cakes? Het liefst de losse... ik ben namelijk opzoek naar wat straatfilmpjes daarvan, ik heb die van jou wel een keer gezien, maar aangezien je kanaal was verwijderd zijn ze nu niet meer te raadplegen helaas...
Zou je die nogmaals kunnen plaatsen? Ik ben namelijk nog ff aan het dubben of ik hem moeten nemen ja of nee... jou filmpje zou kunnen helpen

Zeg je 1 ding, als ze hetzelfde zijn als vorig jaar meteen halen ;)

Vuurwerk Compilatie : Deel 2 : Knallen op Oudjaarsdag : Eindhoven Stookmeeting : 2013 - 2014 [HD]

fireworks2dead

Registered User
@fireworks2dead

hij is nog ana het renderen maar als ie klaar is zie je 4 stuks achter elkaar.

Hartstikke bedankt voor de film, echt tof! Alleen het heeft mijn keuze niet makkelijker gemaakt helaas. Aan de ene kant vind ik de effecten niet geweldig en groot, maarja wat verwacht je voor 10 euro per pot denk ik dan xD Dus nog ff dubben, ga hem denk ik niet in voorverkoop bestellen, misschien dat ik hem nog haal tijdens de verkoopdagen ;) Maar iig tanks!

Bovenaan