Pyro Tycoon

Ik heb het spel 2jaar geleden al gedownload... het is en blijft een neppe game..

De demo was veelbelovend, maar de full-versie is niet zo goed (mijn mening)...

Alexy

Registered User
Ali illegali zei:
Ik heb het spel 2jaar geleden al gedownload... het is en blijft een neppe game..

De demo was veelbelovend, maar de full-versie is niet zo goed (mijn mening)...

Onderbouw dat eens? Voor een spel zijn de effecten best goed! Dat er überhaupt een vuurwerkspel is vind ik al cool:7! Het is mischien niet erg reeël nee, maar zeker een vet spel, met veel mogelijkheden.

Mazzel, Alex..
(ps, in de demo versie moet je is een halve minuut niks doen (bij het eerste(waar je die metaal achtige achtergrond ziet) schermpje dat je ziet), en dan komt er een demofilmpje van de full-version)

Thom_vuurwerk

Registered User
Het is en blijft een mooi spel. Ik heb hem ook laatst bestelt en je blijft er plezier van hebben. Zeker de weken voor 0&N zal dit spel me goed van te pas komen.

Marco_clappers

Registered User
beetje oud topic maar dit is spel is niet echt een goed spel, het spel Showsim, of RCT3 kun je veel meer mee alles tot in de details kun je ermee maken en elk stukje vuurwerk wat je maar wilt kijk op www.vpyro.com voor voorbeeld echt geweldig hoe mooie dingen je kunt maken:) er is zelfs ooit een echte show gemaakt met als als voorbeeld een show in roller coaster tycoon 3

Laatst bewerkt:
Bovenaan