problemen vuurwerklijst 2013 help!

kicxstart

Registered User
pff wist niet dat ik het dit jaar zo zwaar zou krijgen.
ik zit nu overal te kijken maar weet gewoon niet wat en waar ik moet halen.
heb een broekhoff in de buurt en een breeschoten, en nog 2 andere dacht zena en?? (haarlem/velserbroek).

graag zou ik hier een discussie over willen maken om een mooi lijstje met aan max van 120 eurote maken.

mijn wensen zijn toch wel kleuren, goede knallen en zo min mogelijk grondwerk.?

maar denk dat het verstandig is eerst te beslissen waar ik ga halen bij 1 dezelfde of 2? en welke..
graag zou ik daar meerdere meningen over willen

zou iemand samen met mij een lijstje kunnen/willen maken

groeten
patrick

Laatst bewerkt:

kicxstart

Registered User
Re: vuurwerklijst 2013

vervoer is geen enkel probleem dus bij beide zou ook mogelijk zijn, en dan heb ik het over broekhoff en breeschoten?
heb niet veel ervaring met breeschoten, 2 jaar geleden de dragon line getest.
heb vaker bij broekhoff maar vind hem wat duur.. volgens mij zit er ook een lesli in de buurt?
maar welke verkoper raad jij/jullie aan met mijn budget prijs/kwaliteit

rikkoenjeffrey

Registered User

zelf zou ik het mengen wat ik al zei palm king is van broekhoff prijs 20 euro, maar dan heb je echt een topper shock syndrom kost ook 20 euro. Ikzelf ben geen fan van Breeschoten, word niet zo blij van de prijs kwaliteit. met het kleiner spul heb ik geen ervaring daarin kunnen andere je beter helpen.

kicxstart

Registered User

zit echt in de problemen, mijn brains weten niet wat ze moeten kiezen.
is er echt niemand die voor 150 euro een lijst kan samenstellen voor een mooie avond?

met de wense van me eerste post

kicxstart

Registered User
Niemand die mij kan helpen? Heb de hele dag gezocht maar kom er echt niet uit, zo veel keuze enweet gewoon niet wat nou goed is. Deze site zit vol met gemotiveerde mensen en met kennis, kan er iemand niet helpen met een lijsje, zou er erg dankbaar voor zijn

white thunder

Registered User
Begin 1st is tot 10 te tellen :hehe!:.En gaat dan is rustig bedenken wat je zelf leuk vind om af te steken,knal of sier,of juist gecombineerd,wat gelukkig al bij veel cakes is,van wat wil je het meest?Is het budget alleen voor de avond of ook voor overdag?

white thunder

Registered User
oke ik heb je 1ste post ook is goed gelezen,je wilt wat kleur met knal.Aan hoeveel potjes heb je gedacht?Mag het 1 of 2 cakes zijn,of wil je juist wat meerdere potten?

white thunder

Registered User
Nee deze ken ik niet,zelf ben ik ook nietzo bekend met de nederlandse winkels,maar weet wel dat keuzes soms niet makkelijk zijn om te maken,oke dus je wilt toch wel wat verschillende kunnen stoken.Dan kan je voor jezelf nagaan aan hoeveel ongeveer,dan weet je beetje in welke prijsklasse je moet zoeken,en jezelf niet gekker maken dan dus bij duurde te gaan kijken,en waar je dus precies je spulletjes wilt halen,hoeveel tijd hebbie dr voor over en hoeveel km zo nodig.

white thunder

Registered User
maak eerst die keuzes is,en focus je dan alleen op die winkel en blijf niet verder zoeken daarin.Opzich is het geen verkeerde,alleen je weet niet wat voor vuurwerk je dr gratis bij krijgt,wel wat de waarde is.Trouwens niemand kan voor jou bepalen wat leuk vuurwerk is,dat is iets wat jezelf moet doen die keuzes maken.Maar begin bij de winkel welke collectie,welke prijsklasse en dan kom je dr echt wel uit,succes verder.

Laatst bewerkt:

kicxstart

Registered User
zit te denken aan cakes tot de 35 euro ofzo.. en dan of de laaste site of een wolf of broekhoff, maar vind het laatste tijd wat prijsig

king of thunder

Registered User
Beste kixstart er zit geen zena dealer in Haarlem ,dichstbijzijnde zena is in Diemen !!! Ik ken jouw voorkeuren niet , maar als het 180 euro mag zijn zou ik het volgende kopen : 1 x shanghai-rol , 1 x ceasar , 1x heavy 3 , 1 x shanghai-pot , 2 x eldorado-pot en dan zit je op 159,25. Besteed die laatste 21,75 aan nog een pot,vuurpijlen of knallers. Maak hier twee bestellingen van min. 90 euro zodat je per bestelling van 90euro er nog twee potten bij krijgt !!! Dus bij elke bestelling van 90 euro krijg je er twee potten bij(blue sky action en green sky action). In dit geval zou je dus een rol , 11 potten en wat je voor die 21,75 nog wil halen , hebben. Kijk op http://www.enormvuurwerk.nl/. Ze voeren dynasty en crown als merken. Je kan ook nog kijken op makkelie , intratuin , vuurwerk amsterdamstraat , hermans marine etc..... Check mijn lijst (http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/25559)en je ziet ongeveer het zelfde maar wat meer omdat ik lekker ga doorlonten:)

Laatst bewerkt:
Bovenaan