• Freakpyromaniacs Copyrights

    -Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

    -English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Prinsenbeek

P

poziloc

Guest
Ter afsluiting van het Carnaval
Wat - consumenten vuurwerk
Tijd - 20:30
Waar - marktplein

wie -
tekst.gif
 
Dinsdag 20 februari Vastenavond
17.00 uur Piepersbal in De Drie Linden tot 19.30 uur
19.30 uur Start Lampion- en fakkeloptocht
20.15 -20.30 uur Groots vuurwerk en afscheid van Prins Andreas XLI
van Boemeldonck voor de kinderen.

20.00 uur Kreezie Karnaval in De Drie Linden (ditmaal tot 22.30 uur)
21.30 uur Het weer in werking stellen van de pomp op de Markt
23.11 uur Prins Andreas XLI legt in De Drie Linden zijn functie neer.

Website(s) http://www.boemeldonck.nl
 
dat groots konden ze wel weg laten

het was een leuk showtje vergelijkbaar met een kermis vuurwerkje
maar het gene wat ze schoten was wel mooi.

na afloop van deze show ook nog ff in breda wezen kijken maar deze shows waren zo goed als het zelfde alleen hadden ze in breda net iets meer

al met al wel leuk avondje 2 shows vorr de prijs van 1 :P
 
Poziloc en ik zijn bij dit carnavals vuurwerk aanwezig geweest en hebben allebij wat foto's gemaakt,
was en leuk stukkie vuurwerk voor het budged wat er aanzwezig voor was.
ook de muziek was fantastisch wat er uit de speakers kwam.
en zo heeft alles een einde en een worst die heeft er 2 .
hahahahhahaa

Alle foto's kun je in dit album vinden.

Prinsebeek_005.jpg


Prinsenbeek2007_8_.JPG


Prinsebeek_039.jpg


Prinsenbeek2007_4_.JPG
 
Back
Bovenaan