-Nederlands
De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.
-English
The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dinsdag 20 februari Vastenavond
17.00 uur Piepersbal in De Drie Linden tot 19.30 uur
19.30 uur Start Lampion- en fakkeloptocht 20.15 -20.30 uur Groots vuurwerk en afscheid van Prins Andreas XLI
van Boemeldonck voor de kinderen.
20.00 uur Kreezie Karnaval in De Drie Linden (ditmaal tot 22.30 uur)
21.30 uur Het weer in werking stellen van de pomp op de Markt
23.11 uur Prins Andreas XLI legt in De Drie Linden zijn functie neer.
Poziloc en ik zijn bij dit carnavals vuurwerk aanwezig geweest en hebben allebij wat foto's gemaakt,
was en leuk stukkie vuurwerk voor het budged wat er aanzwezig voor was.
ook de muziek was fantastisch wat er uit de speakers kwam.
en zo heeft alles een einde en een worst die heeft er 2 .
hahahahhahaa