Prijs 100.000 klapper in belgie meer dan in Nederland?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kauwboy

Registered User
Toen ik de prijslijst van Zena bekijk valt het me op dat je voor een 100.000 klapper 70 euri's betaald voor zo'n ding. In Nederland betaal ik gemiddeld 60/65 euro. Waarom is het in belgie duurder dan hier?

nitraat4life

Registered User
In belgie bevat een 100.000 klapper (meestal) zilverkruid, waardoor het harder knalt en hir komen er ook flitsen door. ook zit er meestal meer tempo in de belgische matten , gewoon veel meer geweld dus:9 :w

Patrick

Registered User
Dat ligt maar net helemaal aan je handelaar.. Zelf heb ik er bij m'n handelaar 75 euro voor betaald en dat is gewoon ongeveer de prijs die je bij Alpeco p/s ervoor betaalt. Als je nou een handelaar treft die er 500 of zelfs 1000 ingekocht heeft dan kan ie ze ver onder de prijs verkopen omdat ie ze bij zo een aantal best wel flink goedkoper dan 75 krijgt. En bij 65 euro maakt ie dan nog wel winst ;)

GHBWestland

Registered User
Afcajax zei:
Dat ligt maar net helemaal aan je handelaar.. Zelf heb ik er bij m'n handelaar 75 euro voor betaald en dat is gewoon ongeveer de prijs die je bij Alpeco p/s ervoor betaalt. Als je nou een handelaar treft die er 500 of zelfs 1000 ingekocht heeft dan kan ie ze ver onder de prijs verkopen omdat ie ze bij zo een aantal best wel flink goedkoper dan 75 krijgt. En bij 65 euro maakt ie dan nog wel winst ;)

dit klopt helemaal!!

mijn handelaar had er ook 400 gekocht en dan krijg je ze echt voor een mooie prijs mee :7

het gaat allemaal om aantallen!! staat zelfs bij alpeco op de artikelbordjes dat je korting krijgt vanaf... de meer je er neemt de minder je betaald per stuk!!

:w

kauwboy

Registered User
Thanks voor de replies iig!!:) Als ik ergens dit jaar naar belgie haal ik iig geen 100.000 knallers op..Die nitraatmatten kan je volgens mij moeilijk aan komen hier in de buurt en kan volgens mij ook nog heel wat opleveren:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan