Prettige Kerstdagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Inderdaad ,

Dit zijn de dagen dat iedereen vol met zenuwen zit en eigenlijk geen kerst wil vieren maar gun je ouders en familie deze 2 dagen want zo hoort het.

Allemaal een fijne dagen en maak er wat gezelligs van.

xxxx

Tony

Administrator
Medewerker
En omdat het kerst is hebben we een stukje open gegooid wat normaal alleen toegankelijk is voor de FPM Crew en Friends. Dit stukje heet Arcade en zoals de naam al zegt hier kan je allemaal Arcade games spelen. Het zijn mini games maar ow zo leuk om je even mee bezig te houden.

Na de kerstdagen is het niet meer beschikbaar voor de members dus geniet er maar even van.

Freakpyromaniacs Arcade

de pyromaniac ©

Registered User
kerstgroetag3.jpg

fijne kerstdagen allemaal

groetjes de pyromaniac ©

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Fijne kerst dagen iedereen.
Enne het is bijna zo ver.

En ik ben nu een beetje boos, omdat me moeder me ingemaakt heeft met Monopoly.

von urk

Registered User
Ook ik wens iedereen op FPM een fijne kerst en vooral een ongekend spetterend en knallend oudejaarsavond en een gezond 2007!!!
Mijn goede voornemen is, om hier nog veel te leren in 2007 op FPM!

flashing

Registered User
Allemaal fijne kerstdagen !! en natuurlijk kijken we allemaal meer uit op 31 dec. (bigg) en natuurlijk alvast een fijne jaarwisseling

vonk

FPM Moderator
Medewerker
dames en heren onwijs goed kerstfeest en nog even doorbijten en dan mogen we weer! (tong) (tong)

Vavoom

Registered User
Voor iedereen fijne kerstdagen, maar in het bijzonder voor de crew.
Probeer nog een paar dagen rustig te blijven (zonder zenuwzweet onder de oksels) en geniet van de gezelligheid en het lekkere eten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan