• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Praag met oud & nieuw

praag.jpg

Heb deze aanzichtkaart meegenomen uit Praag. Heeft alleen de terugreis niet helemaal overleefd :-P

Jezus! Stellete idiote Polen. :p
Als ik nu dit soort dingen zie begrijp ik waarom er in nederland 'regels' en 'wetten' zijn omtrent vuurwerk.

ik vind het geweldig om te zien! geven nergens geen f*ck om en gewoon doorgaan!! alleen zal niet prettig zijn als en ineens iets in je nek zit te sissen

Vind dit eigenlijk totaal niet "Grappig", dit is eerder vragen naar gewonden. Het zijn gewoon shells die zonder buis worden aangestoken (met andere woorden Gekkewerk)

Back
Bovenaan