PowLitie laat illegale vuurwerkverkoop op industrieterrein in Deurne zien

joszie

Zilveren Member
Illegale handelaren (ongeacht wat ze verhandelen) bekommeren zich niet om informatieverstrekking en eventuele gevolgen als er iets mis gaat. Ze zien alleen makkelijke manier om veel geld te verdienen.

Dit hele idee van powliti zit vol van sensatiezucht, met als top de "roomser dan de Paus" verslaggever.
Toch is het hoe dan ook een goede zaak dat deze handelaar is opgepakt, aangezien door zulke zware knallers onze hobby meer en meer in het gedrang komt.

blouapie

Registered User
Ik bedoelde meer dat je prof blokken wel vond kunnen. Dat maakte ik op uit je stukje? en knallers niet.
De 30mm was dus ook uiteraard als illegaal bedoeld. Met het idee van: het is een profblok en jij vond profblokken niet de hobby verzieken terwijl de knallen even hard kunnen zijn.
Verder maak je zeker een goed punt dus daar zal ik niets meer van zeggen.

En omdat het toch in reactie op mij staat wil ik wel nog even reageren op het "iedereen vindt het goed dat.."
Ik heb nog nooit van mijn leven powlitie gezien en vond het toch verbazingwekkend hoe slecht dit programma is. Je vermaken om een een of andere kruimeldief en die vol op de camera zetten is niet echt mijn ding en vind ik ook zeer goedkoop!

Dus wat ik OT bedoelde te zeggen ging niet specifiek om die handelaar (ja daar ging het in dit topic om), maar was meer gericht op dit hele programma. Prima dat je iemand oppakt (eventueel met een camera erbij) maar de hele sensatie manier hoe het hier gedaan wordt is echt beneden peil!

Bovenaan