Pol's lijst 2010-2011

polleke45

Registered User
weer van alles verandert dit is nog lang niet de definitieve lijst wat kan een lijst samenstellen leuk zijn:lub:

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Mooie lijst.
Persoonlijk zou ik de stars over paris eruit halen. Heb ze al 3 jaar achter elkaar gehad en de kwaliteit is hard achteruit gegaan.

polleke45

Registered User
Oke ik haal hem eraf. Ik vertrouw op je ervaringen.
En zal ik de levensgenieter eraf halen en dan erop
-gorgeous van bonfireworks
-space shooters wolff dynasty

Laatst bewerkt:

sebastiaantje

Registered User
polleke 45 de city lights is mooi maar die earcatcher ook. Ik zou ze allebei houden. Die earcatcher heeft die tri whisles. Is echt eeb vette cake. Maar als ik mocht kiezen zou ik gaan voor de earcatcher en dan vooral om zijn originaliteit en natuurlijk omdat, ie te vet is.

Gr Sebastiaantje

polleke45

Registered User
Ik heb de Earcatcher erbij gezet voor als het budget het toelaat en ook moet op mijn lijstje nog de Crackling Crysantium staan van Original maar die staat niet in de Database.

polleke45

Registered User
Nu begin ik ook te twijfelen over de Exploding Box en de Hot Chains doe ik er wel goed aan om deze te kopen of kan ik beter voor andere cakes gaan zo ja welke zijn nog aan te raden ik zie graag reacties.

painkiller

Registered User
Ik zie net dat je uit maastricht komt. Misschien is het een idee om samen naar lopik te rijden? Ik woon in Stramproy dus als je daarheen komt rijden we samen verder.

polleke45

Registered User
Ik zie net dat je uit maastricht komt. Misschien is het een idee om samen naar lopik te rijden? Ik woon in Stramproy dus als je daarheen komt rijden we samen verder.

Lijkt mij een erg leuk idee maar er is een probleem ik ben pas 15 en mijn vader kan me wel naar Stramproy toerijden en dat ik dan met jou mee naar Lopik rijdt maar mij moeder reageert dan van: Nee ik ga je niet zomaar met een vreemde meesturen wie weet hoe die rijd enzo :tounge: . Maar ik ga wel even proberen te zeggen dat ze misschien met je kan bellen? en er staat een foto van je bij het grote dit ben ik topic en dan kan ze zien dat je er wel vriendelijk uitziet in ieder geval niet gevaarlijk :hehe!: . Dus ik laat nog wel wat van me horen. :happy:

painkiller

Registered User
Ik dacht toch te lezen dat je 17 was??
Kleine leugenaar ;)
Maar kijk maar, ik wil je best meenemen vanuit stramproy. Je moeder mag me best bellen als daar behoefte aan is. Maken we er een mini FPM tripje van :D.

polleke45

Registered User
Ik sta nog voor een aantal keuzes willen jullie me hierbij helpen het zijn de volgende dilemma's ik moet een kueze tussen beide maken. Welke van beide zouden jullie kiezen?

Temple of Stone (Dynasty) v Space Temple (RoyalFireworks)
Kickstarter (Pyroshopper) v Sunrise (Bonfireworks)/Brocade Crown (Zena)
City lights (Bonfireworks)+Temple of Stone (Dynasty) v Fire Flower (RoyalFireworks)
Heavy 3 (Dynasty) v The garden (RoyalFireworks)

Ik hoor graag van jullie!

Quadriffis

Registered User
Ik zou in ieder gevaal gaan voor:

Temple of Stone -> heerlijke salvo's echt zo'n finale blok
City Lights -> super mooie kleuren

polleke45

Registered User
Lijst is bijna definitief er horen nog deze 2 bij die niet in de database staan
Snow drop Royalfireworks 6,95
Sensation of joy Royalfireworks 8,95

Laatste twijfel is:
Las Vegas (dynasty) tegenover Kickstarter(pyroshopper)+Wild wild west(dynasty)

Mystifying Sage

Registered User
Als je toch ook bij ZENA langsgaat...zou ik ff de Brocade crown meenemen...voor die paar centen echt een schitterend blokje..(als je van goud houdt natuurlijk :))

polleke45

Registered User
Als je toch ook bij ZENA langsgaat...zou ik ff de Brocade crown meenemen...voor die paar centen echt een schitterend blokje..(als je van goud houdt natuurlijk :))

Maar het is nu of of dus of kickstarter of brocade crown. Mijn max budget is namelijk bereikt dus als je suggesties hebt wil je dan even zeggen welke jij ervoor zou inruilen:wink:

Booomy

Registered User
Ik had vorig jaar de Kickstarter. Goeie 500 grammer voor 35 euro. Was er zeer tevreden over. Neem hem dit jaar niet nog een keer gewoon omdat ik wat anders wil. Heb de Las Vegas daar in tegen dit jaar op de lijst staan. Kijk hier erg naar uit. Als ik de filmpjes + reacties zo lees over deze pot is het een topper!!!

Wolff_freak7

Registered User
Ik zou dan de Crackling Willow + Heavy 3 nemen.

Spring Flowers heeft een mooi effect alleen duurt net iets te kort.
Heavy 5 kan ook alleen dan gaat mijn voorkeur naar Heavy 3 met een mooie Crackling Willow erbij.
het is wel een lastige keuze.

Bovenaan