POLL bij het programma KASSA van de VARA - STEMMEN!

boozebelly

Registered User
Ik kon trouwens 8 keer stemmen ofzo voordat het niet meer kon. Geen idee of het iets uithaalt maar je kunt het proberen haha. F5 en rammen op die knop! :hehe!:

poepiegaaf

Registered User
Ik kon trouwens 8 keer stemmen ofzo voordat het niet meer kon. Geen idee of het iets uithaalt maar je kunt het proberen haha. F5 en rammen op die knop! :hehe!:

javascript:(function(){document.cookie='tx_varakassanews_poll_id_4801907; expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:01 GMT;';})();

Als je dat plakt in de url en refresht kan je opnieuw stemmen.

MichelAngelo

Registered User
Volgens mij hebben ze m eraf gehaald. Had al gestemd, maar nu kan het al niet meer. Er waren al wat positieve reacties en de stand werd wat recht getrokken. Zeker niet de bedoeling.

Dit land begint steeds meer op de oude DDR te lijken. Alles wordt gemanipuleerd.

Skies

Registered User
Stemmen kan nog steeds! Ik heb ook gestemd.
Naar Kassa kijkt natuurlijk een bepaalde slag mensen dus de resultaten verbazen me ook weer niet echt.

Het is ook wel gek: In de jaren '90 was het vuurwerk heel licht. En in de loop der jaren werd de wetgeving steeds ruimer. Afsteken mocht vroeger ook alleen van 20:00 tot 2:00 of zo. En de hoeveelheid toegestaan kruit etc. is steeds meer geworden. Nu in 1 klap verbieden zou heel erg raar zijn en kan ik me ook niet voorstellen.

De bedoeling van de verruiming van de wetgeving was het voorkomen dat mensen in het buitenland potentieel onveilig vuurwerk zouden kopen. Veel mensen (al dan niet met huisdieren) ergeren zich aan de zware klappen die dit vuurwerk met zich meebrengt. Maar natuurlijk de belangrijkste reden is dat de jeugd en andere onnozelen onveilig met het vuurwerk omgaan en geen rekening houden met andere mensen.

Een verbod op open pleinen etc. waar veel mensen samen komen tijdens de jaarwisseling vind ik wel heel logisch en haalbaar.

Plum Bloom

Registered User
66-33 nu. Gaat langzaam maar zeker de goede kant op. Tip voor wie Internet Explorer gebruikt: na het stemmen cookies verwijderen en je kunt opnieuw stemmen.

Skies

Registered User
63-36 !
Je kunt de link ook telkens in incognito venster openen en stemmen. Vraag me wel af of dat ook echt werkt aangezien je toch zou verwachten dat ze het ip-adres wel registreren om dat te voorkomen.

Bovenaan