Poll: Beste show van 2025!

Beste show van 2025

• Deventer - Paaskermis 19-04-2025 - DFP

Stemmen: 0 0,0%
  • Rotterdam - Koningsdag - HF Events

• Hilversum - Bevrijdingsdag - Xena Vuurwerk

• Deventer - Kermis 07-06-2025 - DFP

• Nijmegen - Waal in Vlammen - DreamFireworks

• Bruinisse - Visserijdagen - DFP

• Vlissingen - Midzomernachtmarkt - DFP

• Total voters
    12

stefantvs

Administrator
Medewerker
Meer dan een eigen mening hoor.
Je maakt namelijk een statement en laat in het midden of het je eigen mening betreft.
Maar het heeft er aan bij gedragen dat de poll gesloten is, dus eind goed al goed.👍🏼
Nou zijn mening heeft daar niet aan bijgedragen. Het probleem is dat ik geen shows kan toevoegen. Daarom gaat ie dicht.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Zeer zeker wel.
Maar prima das jouw mening.😆👍🏼
Actie-reactie, we zijn hier tenslotte op een forum.
Nou volgensmij ben ik degene die het topic wel of niet sluit gebaseerd op de al eerder genoemde reden. Dat staat los van Remco zijn mening.

We zijn zeker op een forum en een actie reactie mag ook, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat een topic maar 15 vote's / reacties krijgt, als mensen zo worden aangevallen op hun mening.

firewire

Registered User
Nou volgensmij ben ik degene die het topic wel of niet sluit gebaseerd op de al eerder genoemde reden. Dat staat los van Remco zijn mening.

We zijn zeker op een forum en een actie reactie mag ook, maar dan moet je niet verbaasd zijn dat een topic maar 15 vote's / reacties krijgt, als mensen zo worden aangevallen op hun mening.
Als hij duidelijk zijn ‘eigen’ mening had gegeven, had ik hem uiteraard niet aangevallen.
Laten we het er hierbij houden.
En schoon het hier lekker op.
Je hebt pm.

Laatst bewerkt:
Bovenaan