Polar Light Topper!!!

Mitch

Registered User
Wat een topblok is dit jammer genoeg half in de mist afgestoken maar voor 85euro had ik zon een super blok niet verwacht. Film kom zo spoedig mogelijk!
imag1365af3.jpg

Links onderin

http://youtube.com/watch?v=WXZPFnANQ0M

Met telefoon gedaan film van camera komt nog

Laatst bewerkt:

Leon2008

Registered User
Deze had ik ook, erg lekker blok inderdaad:nuts:, ikzelf heb er 70 euro voor betaald, als ik had geweten dat het deze uitwerking had, had ik er zeker nog een aantal uit deze reeks meegenomen!

Weten jullie toevallig van welk merk dit blok is, dat heb ik zo 1,2,3 niet kunnen ontdekken op de doos.

Heb er ook een filmpje van, komt snel!!

filmpje!!

Om de 1 of andere vage manier zie ikzelf alleen een wit scherm in mijn post, tevens heb ik vrij goede kwaliteit filmpjes maar youtube maakt er een soort grote-pixel parade van, ziet er niet echt top uit dus.
Mochten jullie hier ook last van hebben is hier de normale url:

http://www.youtube.com/watch?v=OrkyfUq6w0k

(n.b. de crackling die je gedeeltelijk in beeld ziet maar vooral hoort is van een groep verderop in de straat, een blok die 7 shots salvo's afschoot met grote palmen van crackling, zeker wel 2.5 inch.)

Laatst bewerkt door een moderator:

von urk

Registered User
Bedankt voor deze filmpjes Mitch en Leon2008. Ik had dit blok ook en vond het een ware topper met schitterende uitwerking en een hele mooie kleurencombinatie. Ben overigens blij dat ik niet gewacht heb met dit blok want 20 minuten na 12 zag ik geen hol meer.

Mitch

Registered User
Ja bij ons was ook beetje balen. Baalde ook een beetje dat ik hem in de mist heb afgestoken maar goed. Had de rest gisteren mooi gedaan. werd ook toegestaan bij ons.

Leon2008

Registered User
Ik had gelukkig geen last van mist... Vind het alsnog wel vreemd dat het filmpje zulke slechte kwaliteit is sinds ie op Youtube staat :weird:!

Dreek

Registered User
Ik dacht zelf ook zoiets in die richting, maar die blokken hebben verder geen naam op de doos staan toch?

Gr.

EDIT;

ik zie nu dat andere blok pas die ''Star Finder'' die heeft het serie nummer eerst een 4 en dan 100, dat zijn dacht ik Hardix blokken die dat hebben.

Misschien dat die Polar light zo'n nummer ook heeft, de naam staat in ieder geval wel in de zelfde grootte op het blok.

Getal achter de 4 , dus bijv. 100 staat voor het aantal schoten dacht ik, maar verbeter me als ik er naast zit.

Laatst bewerkt:

Leon2008

Registered User
Ok!!

Ik zit nu even foto's na te checken en zie dat er bij mij ook zo'n code op de Polar Light staat!!

410012

:bigsmile:

dizz0r

Registered User
Ik heb er 140 euro voor neergeteld.. vond het veel maar kon hem dan ook weer niet laten liggen :p maar 't gaat om een ander hardix blok great moment. Deze heeft zelfde aantal schoten en zelfde kaliber.

Laatst bewerkt:
Bovenaan