hey nooit geweten!2Tall zei:Nee een gewone pirat , maar die is ook bij NICO geproduceerd (staat op de doos) ,
Zoals alle pirats |![]()
![]()
ik ga tukken :7
hey nooit geweten!2Tall zei:Nee een gewone pirat , maar die is ook bij NICO geproduceerd (staat op de doos) ,
Zoals alle pirats |![]()
![]()
Schuim zei:Ho, jij hebt zoon, pirat met een getal er op... de K0202
Die schijnen ergends anders vandaan te komen.
Hebben een andere kruitinhoud en een andere kwaliteid kruit
Schuim zei:En zowiezo meende ik dat NICO niet meer de pirat's maakte maar dit er gewoon op word gezet.
bloodwake zei:Ik had 2 dozen pirat specials, maar jammer genoeg knalde de 21e al in mijn hand. Ik denk dat ik de oude versies had waarvan de vertraging niet goed was. Want na het afstrijken knalde hij meteen.
Ik heb ze gelijk weggegooit en voor mij nooit meer strijkers.
Cameo zei:[slightly offtopic]
Oei, da's heftig. Hoe is het nu met je hand?
Ik zit hier nu met een ingepakte hand met derde-graads brandwonden en hele diepe wonden. De dokter zei dat er misschien ook nog een zenuw beschadigd is. Verder was er een vonk net boven, half in mijn linker oog gekomen. hierdoor zie ik alles een beetje wazig. Ook heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat valt nog wel mee. Je zult misschien wel begrijpen dat ik nooit meer strijkers afsteek. simpelweg omdat je niet kunt zien of er iets fout is of wanneer hij afgaat. En geloof me je kunt echt helemaal niets doen, maar volgens mij moet je dit zelf hebben meegemaakt voor je er zo over denkt.
[on topic]
bloodwake zei:Sterkte man! Echt heel erg rot voor je dat dit is gebeurd!Cameo zei:[slightly offtopic]
Oei, da's heftig. Hoe is het nu met je hand?
Ik zit hier nu met een ingepakte hand met derde-graads brandwonden en hele diepe wonden. De dokter zei dat er misschien ook nog een zenuw beschadigd is. Verder was er een vonk net boven, half in mijn linker oog gekomen. hierdoor zie ik alles een beetje wazig. Ook heb ik een gehoorbeschadiging opgelopen, maar dat valt nog wel mee. Je zult misschien wel begrijpen dat ik nooit meer strijkers afsteek. simpelweg omdat je niet kunt zien of er iets fout is of wanneer hij afgaat. En geloof me je kunt echt helemaal niets doen, maar volgens mij moet je dit zelf hebben meegemaakt voor je er zo over denkt.
[on topic]
Ik begrijp je reaktie volkomen. Zelf heb ik nooit iets dergelijks meegemaakt, maar met strijkers ben ik altijd wel op mijn hoede geweest. Vooral bij de wat zwaardere gebruikte ik altijd al plaklontjes. Jouw verhaal bevestigd precies datgene wat mij, en een boel andere forumleden, zo beangstigd aan het principe achter strijkers. Dan maar iets meer betalen voor een vergelijkbaar artikel met een lontje eraan. Gezondheid gaat voor ALLES.
Sterkte met het genezen. Hopelijk wordt je zicht weer wat beter straks.
Cameo