roel zei:Leren handschoenen dragen tijdens het afsteken.
Saminem zei:Of gewoont een gebroken rotje voor een pirat leggen, dan heb je véel meer tijd.
rembo zei:keej bedankt![]()
ennuh.. hoe kunnen leren handschoenen nou helpen??.. sorry hoor snap daar het nut niet echt van|![]()
Saminem zei:Ik ken iemand waarbij een pirat special in zijn hand is ontploft. Hij droeg inderdaad een soort leren handschoentjes. Geen vingers eraf ofzoiets maar wel een een dikke snee en wat blaren. Check eerst of je Pirat Special een beetje goede vertraging hebben. Zo niet, gebruik dan visco of andere manieren. Veiligheid boven alles
-Saminem
![]()
Een Pirat Special ziet er als volgt uit: Strijkkop - vertragingssas - beton waar
Het verschil in beide Pirats zit hem in het vertragingssas. Degenen van Loots hadden wit vertragingssas en degenen van Alpeco hadden donkergrijs vertragingssas. Dat is dus blijkbaar de oorzaak van het snel afgaan van de Pirat Specials van Loots. Blijkbaar heeft dat witte vertragingssas een veel kortere vertraging als het donkergrijze. Dit is dus waarop je moet letten wanneer je Pirat Specials hebt.
Met 3 of 4 seconde zou ik al blij zijn, ik hoor verhalen van mensen waarbij hij in de lucht bij het weggooien al knalt |rembo zei:hm dus die van alpeco zouden gewoon goed moetten zijn??..
nou 6 seconden halen ze echt niet bij mij... misschien tussen de 3 en 4.. maarja dat staat ook op het doosje:w
rembo zei:hm ik vind ook dat die pirat specials behoorlijk snel afgaan.. je gooi ze weg en en een tel later gaan ze af|![]()
en ik heb geen viscolont meegenomen uit alpeco|![]()
iemand een suggestie om het tog wat veiliger voor mij te maken![]()
Schuim zei:Ik zelf vind 10 euro beter..
vuurwerk nedeland is gierig dus..
of je koopt gewoon lont of je haalt het lont uit een romeinse kaars schijnen 30 cm te zijn--sjon beton-- zei:pak babypijltjes kopen,lontjes eruit trekken en op de strijkkop plakken met van dat schilderstape...
stoeptegel_mb zei:Ik vindt de vertraging ook erg slecht.Maarja, ik plak er gewoon visco lont op van alpeco.Werkt erg goedKlopt het trouwens dat er 1,9 gram flash in zit?