Pirat en Pirat Special

uullaasszz

Registered User
waarmee kun je de nieuwe pirat special vergelijken (matchcrackr no3)

oja wel hoor de knal is veel zachter de naam is ook veranderd naar matchcracker no3 de knal is wel behoorlijk goed maar de ene van vroeger is veel beter

Laatst bewerkt door een moderator:

Masupi

Registered User
waarmee kun je de nieuwe pirat special vergelijken (matchcrackr no3)

oja wel hoor de knal is veel zachter de naam is ook veranderd naar matchcracker no3 de knal is wel behoorlijk goed maar de ene van vroeger is veel beter

Je kan het met een black burmuda vergelijken :idea:

pyroboy12

Registered User
ik ben laatst ff bij g smeets wat gaan halen en daar had je normale strijkers met 1.7 gram.
die werden verkocht per doosje dus 100 stuks voor 2.50 per doos

Nitraatfanaat

Registered User
Even voor de vergelijkers:
DSC04054.jpg

1x Spanish cracker 2x Pirat special(Tsjechië) 3 x Letse nitraat 1x Astronaut

Hejon81

Registered User
Knallers.jpg

Links zie je een pirat special van alpeco deze knalt goed met een mooie flits de huls is goed hard en de strijkkopjes zijn ook mooi rond en bol alleen gaat hij redelijk snel af. Ze zitten per 70 in een doosje en op het doosje staat dat ze van Nico Feuerwerk zijn SCK-MC203-S.

Vanquish

Registered User
ik denk dat dit net zoiets op begint te lijken als het topic van de supervlinders? aangezien er tog vrijwel geen nieuwe informatie nog word besproken. mag van mij deze thread ook wel op slot.

DjTerence

Registered User
ik denk dat dit net zoiets op begint te lijken als het topic van de supervlinders? aangezien er tog vrijwel geen nieuwe informatie nog word besproken. mag van mij deze thread ook wel op slot.

Dit vind ik totale onzin!
Het is geen oneindige-discussie waarbij we met de supervlinder thread te maken hadden, maar gewoon nuttige posts.

Gewoon duidelijke vergelijkingen.
En dan nog iets ; ik vind dat jij daar totaal niet in je eentje over kan beslissen dat deze thread dichtgegooid kan worden! Ik vind jou 'aanbod' totale tijdverspilling.

On-Topic maar weer!:amuse:

Laatst bewerkt:

motzzz

Registered User
sorry hoor maar al dat gepraat over het aantal gram in pirate's is gewoon onzin ik heb ze zelf allemaal:

-titanium thunder = 0.8 pyrotechnischsas ( 10 per doosje)
-pirat special = 1.3 pyrotechnischsas ( 70 per doosje)
-spanish cracker = 0.9 pyrotechnischsas ( 5 per doosje)

gehaalt bij alpeco afgelopen weekend!!!! en dit waren gewoon de verse die ze binnen hadden!!

Laatst bewerkt:
Bovenaan