pijlenrek 09/10 en binkie's project

bloodveins

Registered User
Hier de foto's van de vorderingen van de twee projectes van dit jaar.

Pijlenrek is bijna klaar alleen de quickmatch nog aanbrengen/verbinden maar dat doe ik morgen. Pijlenrek bevat: 1x spaced, 1x light year, 1x skyline, 1x ninja 3, 1x rocketboom, 1x thunder rockets.

Binkie's project: De finale moet nog gemaakt worden quickmatch aanbrengen/verbinden en aansluiten van de green glittering missiles. Totaal 210 binkies, 2 green glitter missile batteries, 144 gillende keukenmeiden.

bloodveins

Registered User
Yeah! Dat ziet er goed uit bloodveins! Ik ben echt heel benieuwd naar het resultaat!

Ikzelf ook haha. Volgend jaar denk ik alleen geen binkie project. Het wordt wel gaaf denk ik maar er gaat ontzettend veel tijd inzitten. Dacht dat ik met 2 uurtjes wel klaar zou zijn maar dit was het resultaat na 3.5 uur en ben nog steeds niet klaar. Maarja als achteraf maar blijkt dat het de moeite waard was.:nuts:

Markie

Registered User
visco is 1 centimeter per seconde, het binkie project zal wel wat tijd in beslag nemen voordat het klaar is :p

Maar meer naar het einde word het steeds leuker als er 8 tegelijk gaan telkens. Mooi werk :]

bloodveins

Registered User
visco is 1 centimeter per seconde, het binkie project zal wel wat tijd in beslag nemen voordat het klaar is :p

Maar meer naar het einde word het steeds leuker als er 8 tegelijk gaan telkens. Mooi werk :]

Alles met visco is nu klaar. Komen nu nog 10 rijen van 10 met quickmatch maar dat doe ik morgen buiten wel. Had dit nooit van mezelf verwacht maar doorlonten komt me nu even me neus uit:notrust:

Quadriffis

Registered User
OMG wat moet dat een geweld en een kick geven, heerlijk gewoon... ziet er top uit en wens je ook alle plezier toe tijdens het afsteken ervan, genieten+ filmen natuurlijk dan kunnen we allen nagenieten.

1x Binkie is al heerlijk wat zal 210x binkie zijn dan? goddelijk?

een minpuntje je zou al doof kunnen zijn na 144 gillende keukenmeiden!!!

Markie

Registered User
Heb je ervaring met visco->qm en qm->visco verbindingen maken? Ik zou het eerst even los oefenen zodat je weet dat je het onder de knie hebt. Heb het vannochtend ook gedaan, klein plankje gemaakt en daarop qm vastgetapet en op verscheidene plaatsen een visco lont er aan verbonden (met schuin afknippen en qm insnijden etc) en tot mijn tevredenheid ging alles af. En nu is het insnijden van qm ook meer een routine dan dat ik het meteen voor het eggie moet doen.

bloodveins

Registered User
Heb je ervaring met visco->qm en qm->visco verbindingen maken? Ik zou het eerst even los oefenen zodat je weet dat je het onder de knie hebt. Heb het vannochtend ook gedaan, klein plankje gemaakt en daarop qm vastgetapet en op verscheidene plaatsen een visco lont er aan verbonden (met schuin afknippen en qm insnijden etc) en tot mijn tevredenheid ging alles af. En nu is het insnijden van qm ook meer een routine dan dat ik het meteen voor het eggie moet doen.

Ik heb vorig jaar ook een aantal projects met qm gemaakt. De grootste kunst ervan is volgens mij om je lont er goed in te schuiven vooral als je er veel naast elkaar heb. Als het er veel worden willen ze niet echt meer omdat het tevol raakt. Morgen zie ik wel hoe ik dat op ga lossen.

Bovenaan