Piet03's Showtje 2014-2015

piet03

Registered User
Het jaar begon een beetje minder deze keer doordat het ineens windstil werd in de straat waardoor er veel rook bleef hangen.
Wat verkeerde timing's bij de cake's in het begin.
Vervolgens begon ik natuurlijk veel te laat met het aansluiten van mijn schietkist en sloot ik de finale op de verkeerde que's aan waardoor deze bleef staan.

Hoe dan ook heb ik me toch kostelijk geamuseerd dit jaar en heb ik toch nog wat beelden mogen ontvangen ( al dan niet met een enthousiaste buurvrouw die een stukje verderop stond te kijken.

En de schietlijst hoe die had moeten zijn :

2x Flacid Cannon
2x Betelgeuze D
2x Betelgeuze E
2x Betelgeuze I
1x Crossing Crossette
2x Crossing Crossette
2x Betelgeuze H
2x Immortal Wall met 1 x Heron Pyro Show Pack 1-1
2x Fierce Assasin
2x royal celebration A
2x royal celebration B
2x royal celebration C + 1x royal celebration D
1x Sky Screamers + 1x royal celebration D
2x Sky Screamers
2x Delicious Thunder met 3x Salute 1 (Blijven staan )
3x Gravity (Blijven staan )
2x Delicious Thunder Finale (Blijven staan )

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Sjiek wa, auw wee, o miene got ze blieve aan de geng wieeeeeee :hehe!: heerlijk dat enthousiasme, hoezo buurvrouwen klagen alleen maar Bonte?

piet03

Registered User
Tnx die cameraman was mijn broertje, orginele cameraman die geoefend had met een andere camera kreeg het niet meer helemaal geregeld :huh:

Pancake77

Registered User
Tnx die cameraman was mijn broertje, orginele cameraman die geoefend had met een andere camera kreeg het niet meer helemaal geregeld :huh:

Haha herkenbaar, maar ondanks dat er hier en daar iets fout ging iet het er top uit, zeker die beelden van een afstand door de jolige buurvrouwen.
Het heeft ook wel wat die burst boven die rookwolk:lub:

Bovenaan