Pharao

Tony

Administrator
Medewerker
Dynasty_Pharao_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Pharao[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]877[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 14[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]180 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]15[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Broccade Crown with green en red tips[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: [Dynasty] Pharao

Ik vindt dat Wolff excelleert in goed en schitterend vuurwerk en tegen redelijke prijzen. Dat bewijst deze pot ook wel. Dat is toch geen geld 13,50?
Deze wordt ook toegevoegd aan mijn (inmiddels zeer uitgebreide) lijst.!!!!

Firespree

Registered User

Kijk aan zoals moontan zegt wolff is echt super bezig met goede potten voorr een redelijke prijs aan te bieden!!
Mooi effect en blijft goed lang hangen!!
:w

GMP82

Zilveren Member

Leuke pot, lekkere knallen. Het rode tip-effect blijft lang genoeg hangen, het groene is echter niet overtuigend. Maar 13,50 is een keurige prijs, dus daar doe ik dan niet moeilijk over ;)

Psyz0r

Registered User

zeer nice, en dat dan voor 13,50? waar kan ik die bestellen? :)

Laatst bewerkt door een moderator:

rembo

Registered User

ik ga hem ook bestelle.. erg mooi effect

maar hoe noem je dit effect nou, een wave is het niet neem ik aan, maar een crown ook niet(eek)

Bovenaan