Persoonlijke productenlijst

skeffie

Registered User
Ik heb een vraagje met betrekking tot de persoonlijke productenlijsten van members. Ik zat vandaag op het forum een bericht te lezen van AWG en zag dat hij zijn productlijst had doorgelinkt. Nu is mijn vraag hoe kan ik van andere members hun verlanglijste zien? Ik kon dit namelijk niet vinden.

Groeten skeffie

KoenL

Registered User
Ik heb een vraagje met betrekking tot de persoonlijke productenlijsten van members. Ik zat vandaag op het forum een bericht te lezen van AWG en zag dat hij zijn productlijst had doorgelinkt. Nu is mijn vraag hoe kan ik van andere members hun verlanglijste zien? Ik kon dit namelijk niet vinden.

Groeten skeffie

Die kan je alleen bekijken als diegene zijn lijst heeft gedeeld én hij zijn link openbaar heeft gemaakt (PM, forum, msn, etc.) :blink1:

Tony

Administrator
Medewerker

Groeten skeffie

Hoi Skeffie, hier ik het de uitleg voor je wat betreft de verlanglijstjes.

Om het heel kort samen te vatten; Mensen moeten hun lijst DELEN (Knopje bij verlanglijst) en dan zouden ze hem moeten plaatsen in dit gedeelte.

Ik zal eens kijken of het mogelijk is om een lijst met beschikbare lijstjes te posten.

Bovenaan