Pantzerfaust (vuist)

Thunderbomb

Registered User
Ik heb afgelopen jaar 110 panzers afgestoken,had maar een paar weigeraars en voor maar 3.75 per doosje.
Dus €7.50 per 20,dat is nog goedkoper dan de nitraten..
Het zijn hele goede strijkers,ze knalde echt hard en ik had er maar 3 of 4 weigeraars tussen zitten
Dus voor mij zijn het echte aanraders.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had vorig 12 doosjes Panzervuisten (niet die b008 maar die andere)

Opzich veel weigeraars,soms zelfs hele doosjes :( maarja degene die knalde, knalde heerlijk.

Ik had er ook één die veels te snel afging,ik streek hem aan en gooide meteen weg...maar voor dat hij op de grond viel knalde dat ding al...
M'n maat een stuk beton in zijn been en beide suizende oren...
Alleen snap ik niet hoe dit kon gebeuren,want er zit toch geen vertragingsas in maar een lont ?
Is dit bij andere ook wel eens gebeurd,of wat zou de oorzaak kunnen zijn ?

Grtz Ali

Laatst bewerkt door een moderator:
P

poziloc

Guest
het lont zal dan wel niet goed afgesloten zijn geweest
waardoor je doorslag hebt gehad.

en wat dat beton betreft.....al het knalvuurwerk wat beton bevat afschaffen

Laatst bewerkt:

Cornel

Registered User
Als ik die verhalen mag lezen mag ik van geluk spreken met mijne,
ik had een karton...en gelukkig geen weigeraars...en allemaal een nette vertraging..wel overal voor de zekerheid lontje op geplakt want het kwam nog wel is voor dat de strijkkop eruit plofte..
ik had de Thunderstrike zonder lont.....

jarikbiz

Registered User
ik heb ook erg veel panzers meegemaakt die het niet deden. Ze waren ook vochtig geweest en sommige pakken deels verschimmeld. Dit is ook niet eens zo gek aangezien ze toch +/_ 8 jaar oud zijn. Ik denk dat het goed is dat ook deze bex knal variant uit de handel is verdwenen. Die oude zooi is onbetrouwbaar, je kan je beter op het nieuwe focussen.;)

Marcel21

Registered User
Ik heb nog twee doosjes liggen, gelukkig nog nooit weigeraars gehad.

Dit jaar ga ik alleen oud en nieuw vieren bij een maat die op een plein woont, Aangezien er toch beton in zit wil ik ze niet afsteken als er mensen op de straat staan. Maar voor twaalven dus.

Iemand eravring met hoeveel meter afstand je zon beetje moet houden van auto's en of ramen? Heb geen zin in schade natuurlijk.

Nog even twee fotootjes erbij.

2m51cuq.jpg

2s6rgwk.jpg

looneytunie

Registered User
welke sierpotten staat 30 meter afstand, dat er 30 meter afstand op staat zal bij de meeste ook niet voor niets zijn hoor.
Stel dat er wat omvalt ofzo dan ben je toch blij met die 30 meter.

Maar bij deze is het inderdaad wel ver die 25 meter (radar)

Teletubbie

Registered User
Ja, 'als' hij omvalt, jij kan toch ook wel bedenken dat je hem dan gewoon moet klemzetten tussen twee stenen. Daar hoef je geen 30 meter afstand voor te nemen

NLsandman

Registered User
welke sierpotten staat 30 meter afstand, dat er 30 meter afstand op staat zal bij de meeste ook niet voor niets zijn hoor.
Stel dat er wat omvalt ofzo dan ben je toch blij met die 30 meter.

Maar bij deze is het inderdaad wel ver die 25 meter (radar)

mwuah, op de trueno's staat ook 15 meter afstand en de lont is ook zo gemaakt.
Er zullen wel bepaalde regels voor zijn die de afstand bepalen.

Bovenaan