Paashuis Vught, Vuuwerk Vught

marlboro20

Registered User
Ter info:

Paashuis Vught is weer volop in de weer om alles in orde te krijgen voor hun vuurwerk verkoop.

Dit jaar verkopen ze de Dynasty-collectie van Wolff en Bonfire.

Tijdens de demo op 18 december zullen deze collecties geschoten gaan worden incl. een geweldige finale! De demo is aansluitend aan de opening van de ijsbaan in Vught. Vorig jaar meer dan 3000 bezoekers waardoor de burgemeester heeft aangegeven dat de verkeersafwikkeling dit jaar anders moet!
(tip: auto's parkeren op parkeerterreinen bij station of marktveldpassage/Dr. Hillenlaan).

Opvallende zaken voor komend jaar:
- Door hun bunkers van 10.000 Kg zijn ze in staat om tot bijna het laatste moment tijdens de (losse) verkoop hun gehele assortiment te kunnen leveren.
- Dit bedrijf is zeer sterk in de persoonlijke verkoop en het delen van kennis over vuurwerk met de klanten tijdens de "losse verkoopdagen"
- alle verkopers zijn komend jaar uitgerust met een laptop waardoor ze de klanten al het vuurwerk middels filmpjes kunnen laten zien op het moment dat je wilt kopen: Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat iedere klant afzonderlijk zijn eigen potten aan de balie kan bekijken!!!!! Dit zegt iets over de klantgerichtheid van het bedrijf!!!!!
- In de voorverkoop en folders worden ca. 80 stuks vuurwerk aangeboden. Tijdens de losse verkoop is het assortiment vele malen groter!!!!
- ze proberen waar mogelijk het gebruik van veiligheidsbrillen te promoten en de drempel hiervoor zo laag mogelijk te houden!!!!!

Je merkt in de gesprekken dat dit geen bedrijf is waar ze de verkoop van vuurwerk de laatste maand van het jaar "er even bij doen" maar dat het écht liefhebbers zijn die vanaf september vol gas geven om hun, uit de hand gelopen hobby, van vuurwerk zo goed mogelijk aan klanten te presenteren. Ze zullen je dus ook oprecht vertellen dat een bepaald pakket eigenlijk waardeloos is en je beter een alternatief kunt kiezen.

En waarom deel ik dit met jullie zo uitgebreid???? omdat ik zelden met zo'n betrokken winkel heb gesproken!

marlboro20

Registered User
En voor de echte liefhebbers/grootverbruikers gaat nog een speciale actie komen!!!!!!

Als de info beschikbaar is meld ik het zsm!!!!!!

marlboro20

Registered User
Hier bij de info:

Voor de echte vuurwerkfreaks en grootverbruikers gaan wij karton korting doen, dit om diegene die echte liefhebbers zijn tegemoet te komen.

Men kan bestellen; alles uit het asssortiment van Wolff, dus Dynasty en Full Loaded. alsook het (voormalige) Brave en Wiggers assortiment.

In deze Aktie doen niet mee de artikelen die dit jaar gewoon in onze krant gevoerd worden.

Op een karton zit dan een korting van 25 % op de adviesverkoopprijzen. Deze kartons worden door ons niet uitgepakt, dus in transportverpakking afgeleverd. Tevens gelden andere voorverkoopakties niet !

Je moet zelf kiezen bv via de site van Wolff Vuurwerk.nl, vuurwerktoko.nl

Je kunt me mailen hoeveel stuks er in een karton zitten en wat de adviesverkoopprijs is.

Deze bestellingen kunnen om technische redenen niet via de webshop, maar via

email: paashuis@paashuis-spierings.nl
Deze bestellingen kunnen georderd worden tot 23 december 2010, en moeten ook vooraf betaald worden anders kunnen ze niet worden besteld.

marlboro20

Registered User
Hierbij de schietlijst van Paashuis voor hun demo op zaterdag 18-12-2010.
Ik moet zeggen een hele mooie collectie met bijna alle toppers van Wolff en Bonbridge!!!

Schietlijst 2010:

Great wall of china
jet attack
hollands glorie
fire vulcano
midnight delight
dragon balls
concerto rosso
Overload
sound machine
silver salute
spinning blades
wodka blue
sunrise
ceasar
earcatcher
spring flowers
space shooters
panter
temple of stone
Black Dragon box 1, 2, 3 en 4
new kid on the block
creackling venice
stalin orgel
super 500

marlboro20

Registered User
In Memoriam....

Met grote verslagenheid vernam ik bijna 2 weken geleden het droevige bericht van het overlijden van Hetty Paashuis- Spierings. Mijn excuses dit niet eerder met jullie te delen.

Hetty was mede eigenares van Vuurwerk Vught. Afgelopen jaar heb ik regelmatig contact gehad met haar en haar zoon over hun demo, assortiment enz. enz. Met het wegvallen van Hetty gaat ons dorp en de regio een echte vuurwerkliefhebster missen!

Ik/We wensen de familie, vrienden en bekenden veel sterkte met het verwerken van dit verlies

Hopelijk kan haar zoon met hulp van anderen het bloeiende bedrijf en een van de mooiste collecties in de regio voortzetten.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Gecondoleerd, het is natuurlijk altijd erg als er iemand overlijd. Hopen dat de zoon verder gaat met deze winkel!

Groet Dim

Bovenaan