Oudjaar in Amersfoort (Meeting) (Alle Films en foto's )

Steef-Kaboom

Registered User
Dit jaar een super toffe meeting gehouden in Amersfoort, er waren zoveel freaks dat ik niet eens meer weet wie allemaal, het was vol gas dat zeker weten!

Iedereen die foto's films of wat dan ook gemaakt heeft post ze in dit topic voor een mooi overzicht van deze dag! Het hele jaar zullen we hier updates posten.

Ik trap af met een samen gekochte bak, (Steef-Kaboom, Memory en Koenn)

De SECRET TEMPTATION

Deze cake was van KOENN

We hadden een gezamenlijke 10 uurs opening! De matten en fluitbakken kwamen van Koen en Memory! Hetgeen met knallers en cakes wat daarna volgde was van Steef-Kaboom en Jeffreak. de buurt kwam kijken wat voor show hier werd neergezet om 10 uur. Het was top!

Van deze heeft KOEN ook nog een hele mooie video gemaakt vanuit weer een andere positie dus ik ben benieuwd wanneer deze geupload wordt. Zeker een video om naar uit te kijken! Ik hoop dat er vele video's en foto's volgen door het jaar heen zodat we nog kunnen nagenieten.

Booomy

Registered User
Mooie filmpjes!! Heerlijke dag gehad zo te zien!! Laat de rest maar door komen ;-). Die Secret Temptation. Ziet er goed uit overigens.

Moontan

Moderator
Medewerker
Heel leuk gedaan mannen!! Hebben jullie een shooting-list van jullie show?
Ben benieuwd naar wat jullie precies afgeschoten hebben.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Die secret temptation komt wel erg lekker over op film, hoe vonden jullie die live?

Koetje

Registered User
Die secret temptation komt wel erg lekker over op film, hoe vonden jullie die live?

Ik was hier dan wel niet bij maar heb deze wel live meegemaakt, echt een topper van een knalblok.
Adviesprijs vind ik iets te hoog maar met wat korting is ie het zeker waard m.i.

Laatst bewerkt:

Steef-Kaboom

Registered User

2 weggestookt deze oudjaar en echt een topper!!!! knalt zeker harder dan delicious thunder en door de salvo's lijkt het nog harder, buurt vond hem ook gaaf.

Bedankt voor alle reacties en updates zullen volgen!

D

Deleted member 17038

Guest
Ik zal nu ook maar eens een duit in het zakje doen! De echte honderduizendknallentellendehonderduizenknaller! Het duurde in ieder geval best lang :hehe!:

Bovenaan