Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben de zolder aan het opruimen en deze mogen gratis weg voor de liefhebber. Niet alles is origineel betreft ook kopieën als iemand ze wil hebben stuur ik ze op alleen de verzendkosten hoeven vergoed te worden (alles weg dus niet per stuk alleen de malta dvd is al weg)
TCDD heeft me erover gecontacteerd. Ik heb persoonlijk weinig interesse omdat ik voornamelijk geïnteresserd ben in de Nederlandse vuurwerktraditie. Maar het zou wel leuk zijn om ook deze DVD's te bewaren en ze naar Archive.org te uploaden. Ik heb TCDD uitgelegd hoe ik ze bewaard heb. In principe mag iedereen gratis uploaden naar Archive.org maar we kunnen ook evt kijken of ze er op mijn account bij kunnen. Als ze online komen kunnen we ook naar elkaar linken.
TCDD heeft me erover gecontacteerd. Ik heb persoonlijk weinig interesse omdat ik voornamelijk geïnteresserd ben in de Nederlandse vuurwerktraditie. Maar het zou wel leuk zijn om ook deze DVD's te bewaren en ze naar Archive.org te uploaden. Ik heb TCDD uitgelegd hoe ik ze bewaard heb. In principe mag iedereen gratis uploaden naar Archive.org maar we kunnen ook evt kijken of ze er op mijn account bij kunnen. Als ze online komen kunnen we ook naar elkaar linken.