Oud & Nieuw 2013-2014 update

Voorb

Registered User
]Goede avond allemaal,

Na alle lijstjes bekeken te hebben in dit gedeelte van het forum kan ik ook niet achterblijven.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/11713

Niet bijgevoegd: Heb nog van vorig jaar een cake of 15 over. En in de lijst staat de Mascleta niet (kon deze niet vinden in de productenlijst). Zal nog wel een paar dingen vergeten zijn maar wilde het lijstje toch delen met jullie.

28gurnk.jpg

54suap.jpg

Laatst bewerkt:

Voorb

Registered User
Re: Oud & Nieuw 2013-2014

Ik vind matten altijd geweldig om overdag te doen.. Het kleine spul voor overdag slaan we over, en in plaats daarvan knallen we af en toe een rolletje neer.

passion fruit

Registered User

Matten kunnen inderdaad super verslavend zijn. Die trillingen van je oorvliezen; onbeschrijfbaar.
De Hydra's zijn ook prachtig die je in je collectie hebt zitten.

Voorb

Registered User

Goede Morgen mensen

Mogelijk lijkt het budget nog wat uitgebreid te worden dus er gaat mogelijk nog een tripje naar DE

Iemand die behalve de reno/alligator en black ice nog andere tips heeft voor leuke potten/pijlen in DE.
En is er iemand met ervaring van fluitbakken daar?

Alvast bedankt :)

Voorb

Registered User

Gister naar Duitsland geweest, eerst heel de nacht PyroFM geluisterd en rond 5 uur gaan rijden.

Heb meegenomen:

Ben gister wezen Shoppen in Kleve

Heb meegenomen:
4x Miami
4x Toronto
20x Reno
1x Rio Pijlenpakket
1x Panama
1x Excalibur
4x Sevilla

En bij de Norma:

1x Midnight burner
1x Outlaw
4x Devils dance
1x Monter Blaze

Bolle Racegek

Registered User

Als je een Dragon Fire kan krijgen zou ik hem zeker kopen. Musketeer is nieuw, ik heb er 1 gekocht en ben zeer nieuwsgierig. En een als leuke fontein een Laser of als je groot wilt, de Schweizer Vulcan;)

white thunder

Registered User

Dat is een prima uitbreiding van je collectie:smiling:,je zal je prima dr mee gaan vermaken en sowieso met je hele collectie,veel plezier met knallen en een fijne jaarwisseling

Voorb

Registered User

Omdat het toch de laatste dag is, en dit toch al lang in verweggiestan staat hierbij een update:

CBY 150 shots 2x ( F & G)

CBY 100 shots 4x ( ik dacht A B C en D)

En CBYM259A Blok Tears From Heaven

Bovenaan