Oud & Nieuw 2012-2013

Roy.!

Registered User
Ik ben al enkele jaren op FPM meer een lezer dan een poster, ben bekend op VWC & AVP als Chasin en samen met een vriend van mij ( Leet ) willen wij jullie onze Films van vorig jaat niet onthouden!

Het begon de 27e december om 22:45, op weg naar Goedkopervuuwerk.nl ( 123vuurwerk ), na een kleine 45 minuutjes kwamen we aan en stonden voor een gesloten hek! even later toch maar het terrein opgelopen en gevraagd of we de auto alvast op het terrein mochten zetten, na dit gedaan te hebben moesten we nog ruim een half uur wachten totdat we alles konden ophalen

Daar was het moment, eindelijk konden we onze spulletjes voor dit jaar weer ophalen, we hadden verwacht minder te hebben aangezien we ''Maar'' 12 karton hadden.. Eenmaal zei ik voor de grap tegen Leet dat de grootste stapel voor ons zou zijn, had ik beter niet kunnen zeggen want deze was inderdaad voor ons!, toen kwamen de gedachten.. dit is veeeeeel teveel om in mijn oldtimer mee te nemen, toch maar besloten om een poging te wagen.

Uiteindelijk na +/-45 minuten puzzelen paste gelukkig alles! helaas trokken we redelijk de aandacht op de snelweg omdat we helemaal waren afgeladen ( paar freaks zullen dit vast kunnen bevestigen ), laatste stukje voor we thuis waren, Jawelll de POLITIE, nou fijn wij voelde de bui dus alweer hangen, hij keek met een ernstig geicht de auto binnen maar gelukkig reed die een stuk sneller dan ons, maar toen vloog het stoplicht weer op rood!, stonden we dus achter hem, ik zag hem paar keer in zijn achteruitkijkspiegel kijken maar daarna ging die er gelukkig als een haas voorbij

Eenmaal thuis alles uit de auto gehaald en 3 verdiepingen omhoog gesleept om alles uit te stallen
attachment.php

Korte nacht gehad omdat we de 29e ook nog 8 bestellingen moesten ophalen! maar dit hadden we er wederom ook dit jaar voor over.

Helaas hebben we niet al teveel foto's van de bestellingen omdat alles thuis op 1 hoop is beland en alles beetje door elkaar staat

Hieronder de foto's :
attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Ook hebben wij nog een filmppje van onze Collectie gemaakt, hierop is wel alles te zien!

Ook dit jaar hebben gefilmd, helaas hebben we de nacht ( 80% van al onze projecten ) niet gefilmd tevens zijn er op veel films regendruppels aanwezig of is de focus niet heel scherp

Toch willen wij jullie deze beelden niet onthouden

Lightning Thunder ( Broekhoff )

Banzai van de actie samen met Knockout XXL ( lesli )

Double Demolition ( Onbekend )

Knockout XXL ( lesli )

Roy.!

Registered User
Azalea

Fluipotje uit het Shogun Pakket
Leuk pakket, wel zo slim om ze in de avond te doen met de kleurtje erin, gelukkig hadden wij 2 pakketen

Nog maar een Lightning Thunder van broekhoff dan :D

2e Knockout XXL

Het Tails potje uit het ''Action Pack'' pakket van Broekhoff

Gate Of Heaven 1 van Royal Fireworks
Vind het persoonlijk echt top potjes voor de prijs.

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Zoals ik ook al heb gezegd op VWC - hulde voor de films ;)
Uiteraard volgend jaar weer he, daar je hard dezelfde kant op gaat qua hoeveelheid :hehe!:

Roy.!

Registered User
Cobra6

Big MC Thunder ( Lesli Vuurwerk )

Impressive ( Breeschoten )

BSC Italia + 3x Fenix ( de 1e die op markt waren )

Deadly Target ( Schuurmans Vuurwerk )

iedereen bedankt voor jullie reacties.
Leet & Ik waarderen deze zeker!

Op onderstaande link kan je onze Collectie voor aankomen jaar alvast bekijken:
( We zijn nog niet uitgekocht :p )
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/32457

paulus01

Registered User
Ah, daar zitten redelijk wat toppers bij weer voor komend jaar.
Goed kartonnen kunnen inslaan van silver salute, extreme salute en big 19 zo te zien :)
Magic moments goed bevallen ook, aangezien je er 8 hebt? ;P

Roy.!

Registered User
Ah, daar zitten redelijk wat toppers bij weer voor komend jaar.
Goed kartonnen kunnen inslaan van silver salute, extreme salute en big 19 zo te zien :)
Magic moments goed bevallen ook, aangezien je er 8 hebt? ;P

We zijn een beetje laat op de gang gekomen dit jaar maar hebben evengoed nog enkele goede kartonnen kunnen krijgen.
Over Magic Moments kan ik niet meer zeggen dan dat ik dit een absolute topper vind met een zacht prijsje

Roy.!

Registered User
Python van Schuurmans Vuurwerk

Extreme Salute 2.0 Nummer 4 Van de 6 ( TOFFE CAKES! )

Opgefokte Hot Chains van Royal Fireworks

Double Demolition Single Shot

Het bekend ''Action Pack'' van Broekhoff, leuke pakketjes maar de potjes willen soms nog wel eens alles in 1x doen, ook lekt er veel kruit weg, wij hebben de Crackling op Film

Roy.!

Registered User
Azalea ( Royal Fireworks )

Bleu Diamond ( Pyrostar NL )

Nog een potje uit het Action Pack van Broekhoff, ditmaal de Blink

Roy.!

Registered User
Shaking Times ( Royal Fireworks )

Fearless Freak ( Zena Vuurwerk )

The Beast (Vuurwerktotaal)

Einde van het jaar is weer in zicht, tijd om onze laatste films te volgen
er zullen er nog een 6tal verschijnen o.a Compilatie Verschillende Lidu Shells, Chin aBy Night Assortiment in 1x &6 Extreme Salutes #1 in 1 keer

Roy.!

Registered User
Wegens tijdgebrek niks kunnen uploaden maar wou jullie onze laatste films van 2012/2013niet onthouden !

Big MC Thunder

Hot Chains

Wonderfull World (Zena Vuurwerk)
Wat een heerlijke bak blijft dit!

Verschillende 3'' Lidu Shells

Doosje China By Night in 1x ( 2012 versie, Royal Fireworks )

6x Extreme Salute 1.0 in 1x

Zal zo snel mogelijk een nieuw topic aanmaken van het afgelopen jaar (2013/2014)

Bovenaan