• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Oud en Nieuw bij Palm Tree !!

Palm Tree

Registered User
Allereerst iedereen de beste wensen voor 2019
handsup.gif
biertje.gif

Het was een meer dan geslaagde Oud en Nieuw!
Ben erg te spreken over de 1.0'' Final Gold van Vuurwerktotaal, en de 1.2'' Golden Illusion van Vuurwerkmania.
Ook de Barely Legal Shell Rocket hebben me erg doen verbazen.

hieronder een video verslag van mijn Oud en Nieuw, beginnend met een compilatie van mijn vuurwerk, en daar onder de losse producten
handsup.gif

Helemaal onder aan nog een uitzicht over de wijk achter mijn woning tijdens het 00:00 uur moment
smilie.gif

veel plezier!
grin.gif

Fraaie films! Die 'wijk beelden' blijven ook altijd leuk. Sta om 0.00 altijd eerst 15-30 min naar de rest te kijken, voor ik zelf aan de slag ga

Back
Bovenaan