Original Fireworks: 4 Nieuwe knallers!!

3307

Registered User
Ze hebben al zo`n breed assortiment knallers. De M10.000 en de Spanish Crackers zullen niks nieuws zijn. Maar de Chooêt Banger en vooral de Triangle String is wel een leuke aanvulling.

Iets zegt mij dat de Traingle String is gemaakt op verzoek van de freaks? Toont in ieder geval wel aan dat ze luisteren naar de consument. Ga zo door.

Tony

Administrator
Medewerker
als je de links er bij zet van de knallers is het ook wat handiger

Spanish Cracker - C
http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/viewtopic.php?t=2334

Chooêt Banger
http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/viewtopic.php?t=2332

Triangle String
http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/viewtopic.php?t=2331

M10.000
http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/viewtopic.php?t=2333

de knallers zijn nu te koop bij Original in Olen
( en nee de prijs is nog niet bekend )

Hoe kan je ze kopen als de prijs nog niet bekend is.
Is dat niet heel erg krom?

Tony

Administrator
Medewerker
Hoe Kan Je Iets Kopen Als Er Geen Rpijs Voor Is....
Dus Ik Kom Bij Original En Wil Ze Meenemen En Word Er Dan Gezegd Dat Kan Maar De Prijs Is Nog Een ?

Kom Op Man!!!!!!!!!

reuzenkind

Registered User
Wat is dat nou weer voor een raar antwoord Tony? Er wordt gemeld dat er iets nieuws is, en te koop is. De prijs is alleen nog niet bekend. Dat wil dus niet zeggen dat ze bij original niet zullen weten hoeveel het kost, alleen bij de topicstarter of bij Thundering!!! zijn de prijzen nog niet bekend. Daar is toch niks raars aan?

Tony

Administrator
Medewerker
Wat is dat nou weer voor een raar antwoord Tony? Er wordt gemeld dat er iets nieuws is, en te koop is. De prijs is alleen nog niet bekend. Dat wil dus niet zeggen dat ze bij original niet zullen weten hoeveel het kost, alleen bij de topicstarter of bij Thundering!!! zijn de prijzen nog niet bekend. Daar is toch niks raars aan?

Op de manier dat hij het zegt is het wel vreemd.
Zoals jij het uitlegt is het wat anders. Dan is de prijs bij hem niet bekend maar wel bij Original....

blazuhhh

Registered User
Zoals reuzenkind het uitlegt klopt het ook wel. De topicstarter en thundering zijn leden van het VWBforum die niet in direct contact staan met Original en hebben dan ook alleen die informatie die bekend is op het forum ook hier gepost.

Ik neem dan ook wel aan dat als deze producten nu te krijgen zijn, er ook wel prijzen bij Original bekend zijn.:amuse:

Even nog wat aanvullende informatie:
Deze producten zijn voorlopig nog even alleen in Olen te verkrijgen!!

Laatst bewerkt:

BMW-freaky

Registered User
[B502]Triangle String = € 3

[AB22]Chooêt Banger = € 3.50

[AB36]M10.000 = € 7

[AB29]Spanish Cracker - C = € 8

The Barcode Man

Registered User
Leuk filmpje.

Vraag me toch eventjes iets af....die vlinder in het filmpje, die kwam cker = Zeker nie= niet van original:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:

Fire Fox

Registered User
Dat denk ik niet, die Explosive dingen zijn als het ware een paar mini chainthunders in 1.

Die grote vlinder, is meer te vergelijken met een 3 schlage strijker, maar dan meer en hardere knallen ;)

Ontopic:
Die nieuwe producten zijn echt goed. Laatst van alles een paar pakjes gehaald, producten zijn zeer goed afgewerkt, hebben een mooie harde huls, en ook nog is prima knallen :D

Roller coaster

Registered User
Ik heb er laatst gekocht en getest, ik wist dat het geen gigavlinder was omdat dat nadrukkelijk gezegd werd.
voor'n 7 klapper vind ik het een leuke aanwinst voor 5 euro de 2.
Wel wegrennen geblazen omdat ze elkaae weg knallen.

roelz

Registered User
Original Fireworks: weer 2 Nieuwe knallers!!

Original heeft er weer twee knallers bij; een 450 met 0,5 gram flashkruit en een 490 met 1,5 gram. Gerold met rood papier en een minimale hoeveelheid klei. Kanonslagen.com is niet tevreden met het label artwork (hebben ze in china weer ongevraagd aangepast..) maar met het knallen en snipperen van deze jongens zit het wel goed. :love:
10004-djf450-1%7E0.jpg

En dan de 4" x 1" Golden Dragon:
10004-goldendragon%7E0.jpg

Groet, roel.

Bovenaan