Oriental Celebration (Weco)

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
shinji zei:
Ben het helemaal niet met Vonk eens. Ik zie hem nu zoals die moet gaan (Had hem met oudjaar ook, maar die stopte er een paar keer mee), en ik moet zeggen, dat dit mijn ideale blok is. 7 effecten in 1 blok, met een fantastische blinkerfinale, ja, ik ga hem weer halen, dit jaar.
Dat kan niet meer , want hij valt onder 1.3G

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuk blok, duurt lekker lang.
Maar voor zoveel geld: nee. Zou ik er niet voor over hebben.
:w :w

NitraatFreak

Registered User
vonk zei:
spijt me zeer, maar het maakt mijn verwachtingen niet waar helaas.... vind dat weco aardig de plank mis slaat met dit blok en voor die centen..
Ik ben het met je eens. 400 euro denk eens na hoeveel blokjes je daar van kan kopen 4 en dan nog wat kleinere cakejes, dan heb je voor hetzelfde geld veel meer en mooier vuurwerk|:( Slecht blokje ( voor dat geld dan )

zink901

Registered User
Waarom denk je dat Original geen Weco meer verkoopt? Hun eigen spul is veel goedkoper. Waarom denk je dat Alpeco steeds meer overstapt op hun eigen Bonbridge? Weco is veel duurder.

Ik denk dat Weco vuurwerk verkopen alleen de moeite waard is voor een winkel die zelf niet importeerd.

kruitsnuiver

Registered User
zink901 zei:
Waarom denk je dat Original geen Weco meer verkoopt? Hun eigen spul is veel goedkoper. Waarom denk je dat Alpeco steeds meer overstapt op hun eigen Bonbridge? Weco is veel duurder.

Kwaliteit kost nou eenmaal geld, al betaal je voor weco ook best wat voor het merk zelf heb ik het idee.

maar persoonlijk betaal ik liever 150euro voor een blok van egt goede kwaliteit als 100euro voor een blok met een iets mindere kwaliteit.

Kruitsnuiver..

PeterVuurwerk

Registered User
Niet alleen dat is een factor, maar bijv. Alpeco die maakt natuurlijk veel meer winst op de Bondbridge producten dan op de Weco producten. En je vertegenwoordigd je winkel uiteraard ook d.m.v. je eigen merk.
Dus je wil meer van je eigen merk verkopen (wat ze nergens anders verkopen) en maak je het andere merk duurder, zodat men alleen jouw producten aanschaft.

Aan de andere kant, je móét uiteraard ook producten in je assortiment hebben wat dan minder verkoopt. Ik denk dat je dit blok de oriental celebration bij het rand-assortiment kan indelen.

grtz Peter

weco1

Registered User
Het kan misschien ook liggen aan hun monopolie positie..:w

edit: Maja..veel van dat spektakel vuurwerk mag helaas niet meer verkocht worden

Laatst bewerkt:

Feuerwerk

Registered User
Misschien omdat het van alpeco is en die bonbridge vertegenwoordigd? Albert heijn verkoopt ook het liefste het eigen huismerk omdat dan de marges het grootst zijn

timo86

Registered User
Heeft iemand het filmpje nog op ze computer staan van mijn oriental celebration? Mijn computer is namelijk gecrashed en hij staat ook niet meer op rapid share!

BVD!

Bovenaan