Oostende [BE]

recemonster

Registered User
Oostende [BE]
Wanneer: 8 augustus 2011
Plaats: Oostende
Wie: DBK
Kaliber: ?
Tijd: 22:30
Waarom: Vurige maandagen
Extra Info: http://www.visitoostende.be/nl/evenementen/vurige-maandagen/131

Pyromaster2

Registered User
Ik wil de bouwers en pyrotechnici alvast veel plezier toewensen. Maak er een mooie show van maar dat gaat wel goed komen.
Jij gaat ook filmen toch Red?

Pyromaster2

Registered User
maximum kaliber van deze show zal 6 inch zijn.

DBK kennende zal er zeker weer mooi spul tussen zitten.
Kun je misschien een tipje van de sluier oplichten wat betreft de shells die er geschoten gaan worden? Zit daar ook Italiaanse en Spaanse shells bij?
En gaan jullie ook stepperbeelden gebruiken in de show?

RedBaron

Registered User
Zo, de show is inmiddels weer achter de rug. door de stevige wind overdag en de soms zeer felle regen buien dreigde het toch wel naar te gaan worden. maar de wind ging gelukkig in de avond een klein beetje liggen. En de regen trok weg het land in. Dus hebben we toch een mooi showtje weg kunnen schieten op het strand van Oostende:

wat fotos van de show en voorbereidingen:

DBK_OOSTENDE_SETUP_8-8-2011_018.JPG

Door de regen dreigde alles letterlijk zo wat in het water te vallen

DBK_OOSTENDE_SETUP_8-8-2011_026.JPG

Wat een mooi shirt hehehe

DBK_OOSTENDE_SETUP_8-8-2011_020.JPG

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_000.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_009.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_010.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_014.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_016.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_018.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_023.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_024.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_033.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_038.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_041.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_052.jpg

DBK_OOSTENDE_8-8-2011_053.jpg

Meer fotos zijn in ons fotoalbum te bewonderen

De video kun je natuurlijk hier onder bekijken:

HD Youtube:

En speciaal voor Fred weer een HD wmv versie:

HD WMV: *klik* voor download

Veel kijk plezier! :hehe!:

mickeyzegtboem

Registered User
Mooie foto's weer jack, vooral degenen met het strand verlicht door het vuurwerk, en dan de zee in de achtergrond zijn erg sfeervol!
Bedankt voor het delen!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Show met mooi kwaliteits-vuurwerk, maar was de opdracht om er minimaal zoveel minuten van te maken?
Af en toe echt te langdradig. Mag iets meer uptempo. 10-12 minuten show had wat meer spektakel opgeleverd denk ik.
Gedurfde finale ook. Ik weet niet of DBK hier mee wint, maar qua kwaliteit van gebruikte materialen kunnen andere bedrijven hier een dikke punt aan zuigen.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Mooie foto`s man ! vooral die van de opbouw :)

Zowww zie shell op 12.59 ! toppie !
ps jammer van zoveel wind :-( maar toch een leuke show neergezet !
p.s ken ik een ringtone versie krijgen van jouw lach :p ?

RedBaron

Registered User
p.s ken ik een ringtone versie krijgen van jouw lach :p ?

en welke versie wenst u dan? Whoehoe? oh oh oh? jajajaja? of gewoon simpel hahahaha??

Show met mooi kwaliteits-vuurwerk, maar was de opdracht om er minimaal zoveel minuten van te maken?
Af en toe echt te langdradig. Mag iets meer uptempo. 10-12 minuten show had wat meer spektakel opgeleverd denk ik.
Gedurfde finale ook. Ik weet niet of DBK hier mee wint, maar qua kwaliteit van gebruikte materialen kunnen andere bedrijven hier een dikke punt aan zuigen.

contractueel moet het eigenlijk 20 minuten duren.. Dat is, zeker als je er wat kwaliteits producten in wil steken, gewoon niet te doen, budget is daar gewoon te laag voor.. Met veel pijn en moeite hebben we dan 17 minuten er uit weten te persen.. Als het nog langer zou duren zou het echt te langdradig gaan worden.

Wij willen gewoon inzetten op kwaliteit ipv kwantiteit. We zien ook graag mooie (lees: Europees en het betere Chinese) producten. En we hopen naar de toekomst toe nog mooiere en betere producten te krijgen. Dit heeft dan wel zn prijs. Maar het credo is bij ons ook een beetje: Less is more, en beter 1 mooie bom in de lucht dan 3 slechte.

Laatst bewerkt:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Yep, Of de Schurk van Lesli, en dit beestje heeft nog wel een paar namen, maar een mooie cake blijft het!

Bovenaan