onbekende nitraat

pyro023

Registered User
Hoi,ik heb deze nitraat aangeschaft bij de kiosk in hoogstraten maar ik kan er nergens info over vinden dus goed genoeg om een nieuw topic over te beginnen.
De nitraat begint met 3 groene flitsen van ong 1 sec,gevolgd door een knal harder dan de tt van dit jaar(tt ook van kiosk in hoogstraten).
Heeft iemand hier meer info over??,ik zou het graag horen.
Hieronder nog even 1 foto
fotos.htm

Klik dan op pagina 2 en dan de laatste foto met de titel crepe nitraat(heb hem maar zo genoemd omdat er een crepe papiertje op zit.

bvb,pyro023

FreakyPyro

Registered User
Ik had ze ook. Erg goede nitraten maar bij mij was het op het begin een groene vlam. Mijn TT's gingen ietsje harder maar dat komt omdat ik die al een jaar had liggen en omdat het de 2 grammers waren zonder vlam. Hoeveel heb jij er voor betaald?

Lwdvuurwerk

Registered User
Ik heb er ook nog een paar van liggen maar die van mij geeft gewoon 1 groene vlam. Zal wel een productiefout zijn ofzo want hij ziet er precies het zelfde uit. Ik wist niet dat ze nog verkocht worden.

NitraatFreak

Registered User
Op hun site staat dat ze 10€ kosten, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is , want op hun site staan andere dan die pyro023 laat zien...

Lwdvuurwerk

Registered User
NitraatFreak zei:
Op hun site staat dat ze 10€ kosten, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is , want op hun site staan andere dan die pyro023 laat zien...
Dat is de TT, de nitraat waar het hier om gaat is de Green Light Cracker. Die staat er zo te zien niet op. Ik denk niet dat de site nog bij word gehouden want de TT met de paarse Crepe staat er ook nog op.

Waneer heb je ze eigenlijk gekocht?

:w

pyro023

Registered User
hallo,sorry voor het late antwoorden(ik ben op vakantie)
Ik heb deze nitraat ongeveer 2 maanden geleden gekocht bij de kiosk in hoogstraten en het was inderdaad 10 euro per pakje.
Ik kende de nitraat nog niet dus kocht er helaas maar 3 pakjes van maar achteraf bleek dat hij harder ging dan de tt.
Ik zou graag willen weten waar de anderen hem hebben gekocht en zou het mogelijk kunnen zijn dat dit de green light cracker is die zena eind dit jaar weer gaat verkopen???(12,50)

mvg pyro023

BMW-freaky

Registered User
Gisteren samen met mafkaas even langs de Kiosk geweest en toen had hij ze nog steeds liggen voor 10 Euro per pakje. Goede prijs, als je kunt kiezen tussen de TT en deze nitraat zou ik zeker voor deze gaan. Voor de rest was het assortiment overigens niet heel indrukwekkend.. Dan kun je beter naar Baarle gaan wat er vlakbij ligt.

Laatst bewerkt:

pyro023

Registered User
weet iemand al of dit de nitraat is die zena eind dit jaar gaat verkopen??
als iemand fotos van deze nitraat heeft zou ik het graag horen.

mvg pyro023

bavaria

Registered User
Ik denk dat je deze bedoelt die zena dit jaar gaat verkopen.
Ze noemen hem greenlight cracker.
Z-46-Thumping-Thunders640.jpg

Foto komt van www.vuurwerkbelgie.com

Sont.

Uhhmm dit is gewoon de Thumping Thunder die eind vorig jaar al werd verkocht! Deze geven geen flitsen of vlam aleen een knal.

De Green Light Cracker is wel een nieuwe nitraat die zo spoedig mogelijk in de winkel gaat liggen, deze word vanavond getest!

Laatst bewerkt:

pyro023

Registered User
ok,bedankt voor de info.
Ik vind deze nitraat persoonlijk er goed maar waarom is hij dan zo onbekend??
Als het beter knalt dan de tt waarom verkopen alpeco etc hem dan niet??|:(

mvg pyro023

bavaria

Registered User
Is er al wat bekend ?? Hoe was de test?? :p

Sont

green light cracker kan ik nog niets over vertellen. het is getest met een drietal producten dat net uit de container kwam en nog een beetje vochtig was, jullie weten dat dit rampzalig is voor vuurwerk.

Sorry

Bovenaan