onbekende lawinepijl

condor27

Registered User
hallo mensen

ff een vraagje :p er worden mij knalpijlen aangeboden die zwart zijn met een doodskopje erop heb ze niet gezien nog maar was benieuwd of iemand dit herkende ??
als iemand ze kent is de vraag : hoe knallen ze en is 7.50 euro p/st duur ???

groeten en ik hoop dat iemand ze kent
Condor27

m4ttie

Registered User
bij mij precies het zelfde verhaal :) naam hier van is (hellraiser). heb geen idee hoe ze er uit zien.prijs is 7 euro ps. mischien de zelfde condor27?

Wizz

Registered User
hellraisers zijn niet zwart :)
album_picm.php

m4ttie

Registered User
ik kon er verder geen info over vinden.ook niet met search knop :) maar zijn er mensen die ervaring hebben met de hellraisers?

Denendo

Registered User
Meer informatie over de Hellraisers is hier te vinden.

http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=5140

Precies..
De threadstarter vraagt of er mensen bekend zijn met de zwarte knalpijlen met een doodskop erop.....
Vervolgens worden er foto's en berichten gepost van "Hellraisers" die totaal niet aan de beschrijving van Condor27 voldoen...
Laten we het gewoon bij de vraag van de threadstarter houden aub...

Denendo

Laatst bewerkt:

iLLuH

Registered User
deze lawinepijl is zwart alleen ik weet niet of er een doodskop opstaat, anders koop je er gewoon 1 en test je hem voor die 7 euro ;)
thumb9oc.jpg

Laatst bewerkt:

appiehappie

Registered User
Bij mijn weten wordt die zwarte pijl hierboven verkocht in Zwitserland, daar heb ik namelijk 'Horror Knall Raketen' zien liggen. Dat zou dus wel eens die zwarte pijl uit de eerste post geweest kunnen zijn.
De prijs zou ik echt niet meer weten (omrekenen CHF naar Euro etc.), maar de knal was alleszins acceptabel, categorie Treuno.

Bovenaan