Onbekende GROTE pijlen! Wie weet het?

Wizzy

Registered User
Onbekende GRÓTE pijlen! Wie weet het?

Ik heb bij bekenden pijlen gezien die ik niet thuis kan brengen, maar wel het vermelden waard zijn! :p

Iemand enig idee of dit goede pijlen zijn en heeft iemand er een filmpje of andere foto's van?

Ook zou ik graag willen weten of de extreme blitzknall de échte is? :D

Alvast bedankt.

hier wat foto's: :7

http://img151.imageshack.us/my.php?image=onbekendepijlen0012fw.jpg

http://img151.imageshack.us/my.php?image=onbekendepijlen0032ip.jpg

http://img458.imageshack.us/my.php?image=onbekendepijlen0053lg.jpg

http://img140.imageshack.us/my.php?image=onbekendepijlen0062rg.jpg

http://img458.imageshack.us/my.php?image=onbekendepijlen0070zo.jpg

hellpyro-freak

Registered User
Re: Onbekende GRÓTE pijlen! Wie weet het?

Hoi Wizzy
dit zijn volgens mij de echte x - treme blitzknall rakete.

Hellpyro.

Laatst bewerkt door een moderator:

Ivanhoe

Registered User

Op de foto hierboven zijn de imitatie Xtrem Blitz knall, dus niet de originele van WECO. Niettemin prima pijlen. Op de foto van Wizzy zie ik volgens mij Super Blitz en geen Xtrem Blitz? De super Blitz op de foto zijn niet van WECO. Ze staan in het document van VROM over lawinepijlen. Merk onbekend, effectlading 30,4 gram. Me beseffende dat het kruitgewicht niet alles zegt, kun je er vanuit gaan dat met 30 gram flash de klap alleszins acceptabel zal zijn.

signa1.JPG

signa2.JPG

Laatst bewerkt:

Chrissie81

Registered User

Inderdaad niet de originele super blitz van Weco.. Rest van de pijlen niet bekend mee, zien er wel leuk uit!

Groetjes

atje

Registered User

De pijlen zien er zeer indrukwekkend uit, maar de uitwerking valt behoorlijk tegen. Heb afgelopen oud en nieuw zowel de duo gehad als die grote zilveren bal.

De uitwerking doet niet veel onder voor 'normale' Belgische pijlen. Zeker als je de prijs vergelijkt. Had naast deze ook de bolpijlen van Zena en deze waren kwa uitwerking net zo mooi.

3307

Registered User

die 4" zilvere mortierpijl komt mij erg bekend voor. Vorig jaar een Deense 4" mortierpijl aangeboden gekregen, gewicht was iets van 550gram bruto en de prijs 15euro. Aan de tekst te zien op de foto gaat het hier ook om een zilvere 4" mortierpijl uit Denemarken. Neem dus aan dat dit dezelfde is.

Ik kan zelf niet uit ervaring spreken maar aan de hand van wat ik van iemand anders heb vernomen was het een mooie pijl.

Wizzy

Registered User

Voor de rest ook iedereen hartstikke bedankt!!
Als er nog meer mensen zijn die info hebben of filmpjes e.d. van de 2 grote pijlen, dan is dat zeer welkom! ;)

Het zal nog wel even duren voordat de pijlen de lucht in gaan, maar ik zal ze zeker proberen te filmen als het zover is, nogmaals iedereen bedankt voor de (snelle) reacties! :)

Groeten Wizzy

Wizzy

Registered User

Nog een paar duidelijke foto's! :p
Wie weet helpt het, om erachter te komen waar de pijlen vandaan komen en wat de effecten zijn.
Dan bedoel ik vooral de grote zilveren bolpijl!

Er staan ook effecten op de stokken van de duo double burst pijlen! :p :w

En nog één van de zilveren bolpijl, om het af te leren!

Ik hoop dat de grootte van de foto's zo goed is! ;)

Laatst bewerkt:

Luuk

Registered User

In een ander topic staat de duo-pijl, ik denk dat je strijkerpistool even moet PM'en, hij heeft er ook nog een filmpje van!

Wizzy

Registered User

Pijlen zijn niet van Pyroboy, maar van Millenium pyrotechnics! :w

Iemand nog ervaring met de zilveren pijl!?

Laatst bewerkt door een moderator:

Wizzy

Registered User
Re: Onbekende GRÓTE pijlen! Wie weet het? En een vraagje over www.firework-review.org

Wat een rust hier zeg!! :w :eek:

Ik heb ff een vraagje:
Is hier iemand die toevallig een account op www.firework-review.org heeft?
Zo ja, zou diegene me dan ff willen PM' en? Alvast bedankt

ThaNoobReaper

Registered User

Mijn buurman had deze pijlen vorig jaar ook maar hij weet zelf ook niet wat voor een merk het is |:(
Wel kan ik je vertellen dat je je hier vooer 15€ iets moois in huis hebt gehaald.
Mn buurman had vorig jaar 2 van die zilveren bolpijlen en uit beiden kwam een kolossale crown met pistil.:D

TNR

vonk

FPM Moderator
Medewerker

mikeyvwfreak zei:
dat is een imitatie x-treme knalrakette

wat een nieuws, lees even voordat je post!!! is pas 3x eerder vermeld.:r

loekuh

Registered User

ik had die duo burst pijlen ook, wat ik nog weet dat ze zeer tegen vielen, en ja ze zijn van melleniumpyro.niet kopen dus:'(

eelco

Registered User

Millenium pyrotechnics...... dat is ook de fabrikant van de Mother of thunder Knalpijl. Pijl voor mensen met een oog of hand te veel..
Ook veel vn dit soort bolpijlen op www.sveafireworks.com en dan Norge kiezen

Bovenaan