nt + special spanish cracker

firewall

Registered User
er werd een tijd geleden verteld dat de nt's en special spanish crackers uit de verkoop waren gehaald omdat er te veel kruit in zou zitten ofzo...

weet iemand of deze zeker uit de handel worden gehaald of dat ze gewoon mogen blijven? vond ze namelijk erg goed beide ;)

Mattenfreak

Registered User
firewall zei:
er werd een tijd geleden verteld dat de nt's en special spanish crackers uit de verkoop waren gehaald omdat er te veel kruit in zou zitten ofzo...

weet iemand of deze zeker uit de handel worden gehaald of dat ze gewoon mogen blijven? vond ze namelijk erg goed beide ;)

De NT's zijn vervangen door de CWT's. Zien er nu wel hetzelfde uit, geel met rood.

Over de vlinders heb ik niets gehoord.

Darkfrozz

Registered User
dus nu zou je voor dezelfde prijs als de NT's (45,- bij ertbrand) de CWT's moeten kunne kopen??? zijn die al in de handel?
trouwens, de NT's die ze bij loots verkopen, verkopen ze die nog steeds? of zijn die ook vervangen? en ik had gelezen dat ze daar 7 euri per 10 kosten, maar als je nou zon pak wilt van 10x10, moet je dan 70,- betalen of minder? en hoeveel minder dan?

lawine pijl

Registered User
volgens mij worden de CWT ook niet meer verkocht in belgie. De special spanish cracker worden nog wel gewoon verkocht.

firewall

Registered User
en de nt/cwt plus de vlinders ook gewoon nog zonder kvk?

want hier kan ik niet aankomen... buurvrouw heeft wel kvk maar leent het helaas niet uit voor vuurwerk ;(

bosman

Registered User
Volgens Alpeco is de CWT inderdaad de vervanger van de NT. Persoonlijk denk ik dat hij nu wel met KVK zal zijn, anders zullen ze hem ook niet anders noemen. En dan zou hij nog gewoon NT heten.

Is er niet iemand pas langs geweest die ons wat meer kan vertellen? Prijs, KVK, e.d.?

Patrick

Registered User
Laatste keer dat ik er was waren er helemaal geen nitraten te krijgen. Alleen Spanish Crackers en Spanish Cracker Special.

Berryfreaky

Registered User
Afcajax zei:
Laatste keer dat ik er was waren er helemaal geen nitraten te krijgen. Alleen Spanish Crackers en Spanish Cracker Special.

Wanneer was de laatste keer dan dat je er was geweest? Ik hoop wel dat ze nog nitraten verkopen. Zoja weet iemand dan nog of ze de TT verkopen?

Patrick

Registered User
Berryfreaky zei:
Wanneer was de laatste keer dan dat je er was geweest? Ik hoop wel dat ze nog nitraten verkopen. Zoja weet iemand dan nog of ze de TT verkopen?

Februari. Maar heb inmiddels van anderen gehoord dat ze er vorige maand ook nog steeds niet waren.

Berryfreaky

Registered User
Als de spanish cracker special nog te krijgen is moet de TT toch ook nog te krijgen zijn denk ik.

Weet iemand die nu al in belgie is geweest of ze uberhoud nog nitraten verkopen?

kruitsnuiver

Registered User
ik ben gister bij alpeco geweest en er waren geen nitraten..... geen tt's en ook geen nt's..... maar ik was een tijd geleden in baarle en daar hadden ze nog nitraten terwijl ze eigelijk niet meer verkocht mogten worden....

Berryfreaky

Registered User
kruitsnuiver zei:
ik ben gister bij alpeco geweest en er waren geen nitraten..... geen tt's en ook geen nt's..... maar ik was een tijd geleden in baarle en daar hadden ze nog nitraten terwijl ze eigelijk niet meer verkocht mogten worden....

Het komt er dus op neer dat er geen nitraten meer worden verkocht, niet zonder KvK maar ook niet met :'(

Berryfreaky

Registered User
kruitsnuiver zei:
klopt.. geen nitraten meer.... de spanish crackers waren er wel

Maar dat is toch raar dat ze nog wel spanish crackers verkopen maar geen nitraten meer terwijl er volgens mij even veel kruit in zit. De nitraten waren ook niet gevaarlijk ofzo.

xavier

Registered User
De nitraten zijn bijna overal uitverkocht. Vermits al het feestvuurwerk dit jaar een defenitieve keuringsnummer nodig hebben, worden de nitraten pas ingevoerd indien ze beschikken over een definitieve nummer.

matchscratch

Registered User
[adminbreak]Informatie over de samenstelling van de verschillende kruitsoorten in onder andere Nitraten hoort hier niet thuis. Gelieve daar niet verder op in te gaan![/adminbreak]

Laatst bewerkt:

masters

Registered User
ja zeker en anders moet je eens bij vanglabeek kijken (is een vrij grote belgishe groot handelelaar) die heeft ze het hele jaar door

Bovenaan