Nitraten uit Tsjechie

Gerko18

Registered User
Afgelopen oud en nieuw kwam ik een kerel tegen die had nitraten uit Tsjechie.
Nou weet ik hier niet veel meer over te vertellen.
Alleen dat er een groene vlam uit kwam en dat de knal te vergelijken was met een op de leggen vlinder.
Zijn er mensen hier die hier meer over weten.
Foto's zijn welkom.
De nitraten waren mooi afgewerkt en hadden een wikkel eromheen met wat kleurtjes.

pyro023

Registered User
Zonder foto's kunnen we hier niks mee.
Dus heb je er foto's van?
Zoja zou je die kunnen posten?

mvg pyro023

Gerko18

Registered User
Nee ik heb geen foto's want anders had ik ze er wel opgezet.
Ik open deze thread omdat ik jullie dit niet wil laten missen want tegenwoordig heb je niet meer van zulke goede nitraten.
En als er mensen zijn op het forum die er wel is van gehoord hebben of gehad hebben dan hoop ik dat ze er wat over kunnen vertellen.
Maar waarschijnlijk is het een vrij nieuw produkt en kunnen we er in de toekomst misschien meer van gaan horen.

joepie

Registered User
Dit jaar had iemand die een gedeelde van de dag bij ons stond die nitraten ook (denk ik) aangezien hij ze ook uit tsjechie had gehaald.

Knal was echt hard en ze kosten geen drol, namelijk 75 eurocent voor 20 nitraten meer weet ik er niet over te vertellen maar het is zeker een aanrader

remio

Registered User
enigste uit tsjechie die ik ken zijn die bruine met een text op de zijkant. knal is niet super gewoon als een gemiddelde nitraat....

ali king

Registered User
aan de omschrijving uit de begin post
weet ik haast zeker dat het hier over de La bomba nitraat gaat.
hier een link met de foto http://www.pyroforum.org/forum/files/la_bomba_141.jpg

wil graag weten of dit hem is want ben ook opzoek naar meer informatie
ik weet dat ze een groene vlam hebbe en een harde knal en maar 3 euro per 20 kosten in tjechie. Maar wie heeft er ervaring mee ? groetjes

knettergek

Registered User
Als dit ze zijn, dan zou ik ze niet vergelijken met een op de leggen vlinder.

Een vriend van mij had er een paar, en ik moet zeggen dat ze naar 'mijn' gevoel iets zachter waren als de trueno ricasa No3.

Het kwam niet in de buurt van een op de leggen vlinder.

Maar tjah voor de prijs van 0,75 per 20, zou ik ze ook niet laten liggen natuurlijk :nuts:

groetjes knettergek

Gerko18

Registered User
Tja meningen verschillen.
Ik heb ze vlak na elkaar gehoord en heb aan de hand daarvan die conclussie genomen.
Ze zijn inderdaad bizar goedkoop zeg en je krijgt er aardig wat voor terug.
Zullen ze misschien ook niet in verschillende versies zijn zoals de cobra?

KruitFreak

Registered User
Tja meningen verschillen.
Ik heb ze vlak na elkaar gehoord en heb aan de hand daarvan die conclussie genomen.
Ze zijn inderdaad bizar goedkoop zeg en je krijgt er aardig wat voor terug.
Zullen ze misschien ook niet in verschillende versies zijn zoals de cobra?

Dat is geen mening maar een feit.
De la bomba nitraat kun je qua knal absoluut niet vergelijken met een op de leggen vlinder. Als jij denkt van wel dan heb jij geen originele op de leggen vlinder gehoord.
Lijkt me ook onmogelijk want de la bomba is ook vele malen kleiner.

mr. kaboem

Registered User
Kan je deze in Tsjechië gewoon legaal kopen? Zo ja, kosten ze dan serieus maar 75 cent? Overigens is het geen nieuw product. Een jaar of 2 geleden was er op AVP ook al een topic over deze nitraat. Toen werd gezegd dat de knal beter was als een tt(wel die met blauwe crepe) en dat de prijs 4 euro voor 20 stuks is.

Laatst bewerkt door een moderator:

Poziloc

FPM Hangouderen
@ Mr.Kaboem

Zou je aub hele benamingen willen gebruiken van de betreffende stukken vuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:

pyro023

Registered User
Zie hier aardig wat pakken La Bomba.
2712071156rk0.jpg

2712071219qi9.jpg

Ik weet zo 1,2,3 niet meer waar ik de foto's vandaan heb maar ze stonden hier opgeslagen op de computer.
Iniedergeval,ze zijn niet van mij.

mvg pyro023

ali king

Registered User
die 75 euro cent vind ik vaag heb het gevoel dat mensen dat maar roepen maar neit zeker weten. Wie kan mij vertellen dat het echt zo is plus een site waar dat opstaat want ik heb heel veel research gedaan naar deze dingen. en ik weet dat ze daar 3 euro kosten weet ik ook uit betrouwbare bron dus kom maar op met dat bewijs inplaats van roepen. Groetjes diederik

joepie

Registered User
Het enige bewijs dat ik kan geven zit in iemand anders zu´n hoofd die was zelf op vakantie naar tsjechie en heeft daar nitraten gekocht voor 75 eurocent en hij praat echt geen po*p. maar het is maar net waar je ze koopt lijkt mij, tsjechie is een groot land

pyre oostzaan

Registered User
Ik hoorde er een en die was ik denk 2 sec. na een trueno n4 afgestoke.
Ik hoorde bijna geen verschil de la bomba was ietjes zachter maar scheeld niks..En voor die prijs zijn dit aanraders:D

Bovenaan