Nitraten uit Spanje: Atomicos

RefleX

Registered User
Re: Nitraten uit Spanje: Atómicos

Als jullie er belang bij hebben wil ik wel het filmpje op m'n eigen space uploaden voor een bepaalde tijd. Natuurlijk als ik hem van de camera afhaal en hem in precies dezelfde kwaliteit behoudt is die vele malen te groot. Heb hem dus ff verkleind naar een dikke 30 MB.

Ik hoor 't wel van jullie.

- RefleX

GMP82

Zilveren Member

Als jullie er belang bij hebben wil ik wel het filmpje op m'n eigen space uploaden voor een bepaalde tijd. Natuurlijk als ik hem van de camera afhaal en hem in precies dezelfde kwaliteit behoudt is die vele malen te groot. Heb hem dus ff verkleind naar een dikke 30 MB.

Ik hoor 't wel van jullie.

- RefleX

ALS je van plan bent dit te doen, dan zou ik het filmpje eerst knippen/inkorten. Het gaat immers om de 2 knallen. Er ziten nog tamelijk veel restseconden tussen, die de grootte van je bestand onnodig nadelig beinvloeden. :idea:

DjTerence

Registered User

Ik heb deze Spaanse Nitraten 3 jaartjes geleden ook gehoord.
Ze vliegen een aardig eind weg, en daarom moest je echt uitkijken waar je stond.
Ik vind de TT toch wat veiliger, en ook een leuke knal :)

Gegroet Terence.

fireworkaddict

Registered User
Weet je zeker dat je ze niet verward met degene die in een langwerpig groen doosje verpakt zitten, ik meen 11 of 12 stuks.
Die waren inderdaad ook zwart, met witte Nederlandse tekst opgedrukt.

Floten, en schoten vaak ook een stukje weg inderdaad. Maar een geweldige knal.

Ik heb alleen nog een foto kunnen vinden waar precies dezelfde inzitten, alleen dan in een andere verpakking:

P4170072.jpg

Die van mij hadden verschillende kleuren crepe: roze, wit, blauw, groen, geel.
Maar deze zijn qua uitwerking precies hetzelfde.
Heb ze de afgelopen 3 jaar ook niet meer langs zien komen...

Bovenaan