nitrat 10000 shots.(NIEUW)

Chrissie81

Registered User
Dan zou ik toch meer even de foto van de thread starter bekijken de rol bestaat uit drie delen, dus waarschijnlijk 750 gr sas.(radar)

Grtz Skupje.

Foto van de beginpost zijn 3 losse matten. Het gaat om de zogenaamde mandarin 2000 van Original die onder feestvuurwerk valt. Dus 250 gram max..

skupje

Registered User
Jesus wat een off topic gelul zeg, waar is dit topic mee gestart!!!!!
Drie delen nitrat 10000 shots,kijk nou eens wat de aanhef van jullie berichten is(con)
Grtz Skupje.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Dus als je er nieuwsgierig naar bent hoe deze jongen knalt.
Kopen en afsteken met oud en nieuw.
Dan kun je zelf meemaken hoe deze jongen knalt.
En kun je zelf bepalen of je volgend jaar hem weer gaat aanschaffen of juist niet.
Je kunt zelf echt niet oordelen of een stuk vuurwerk hard of zacht knalt, als iemand anders dat zegt.
Dat moeten je eigen oren meemaken.(yes)

Sparkey

Registered User
Deze knalmat is door FPM gefilmd en staat al een tijdje in het movie-gedeelte van dit forum, onder "Original product movies 2006". Houd er rekening mee dat de Mandarin 2000 is afgestoken in een groot weiland en het geluid op de film absoluut niet overeenkomt met de werkelijkheid.

Laatst bewerkt:

mortierfreak

Registered User
jongens mannen julllie hebben ee n hele andere mat voor ogen .Deze mat is per stuk 12 a 13 meter lang heeft alleen dikke korte rode knallers .Jullie hebben het over de 2000 shots die als je echt goed kijkt dubbel gelaagde nitraten bezit en is een stuk korter.als ik het goed begrijp weet niemand welke rollen dit dus zijn.De mat van de platte doos is ook dubbel gelaagd dus zijn we weer terug bij af.(cry) (no)

skupje

Registered User
jongens mannen julllie hebben ee n hele andere mat voor ogen .Deze mat is per stuk 12 a 13 meter lang heeft alleen dikke korte rode knallers .Jullie hebben het over de 2000 shots die als je echt goed kijkt dubbel gelaagde nitraten bezit en is een stuk korter.als ik het goed begrijp weet niemand welke rollen dit dus zijn.De mat van de platte doos is ook dubbel gelaagd dus zijn we weer terug bij af.(cry) (no)

Tja dat probeer ook al 2 x duidelijk te maken aan die jongens, maar ze gaan gewoon eigenwijs door over die 2000 shots???????(mad)
Volgens mijn loopt daar ook al een ander topic over.

Ik ken deze niet ben wel erg benieuwd hoe die gaat!!!!(win)

Grtz Skupje

Son-T

Registered User

Wil je alles uitsluiten, zal je toch met beter beeld materiaal moeten komen .
Denk dat het tegenwoordig geen enkel probleem meer moet zijn om wat betere foto’s te kunnen nemen cq verkrijgen van bepaalde artikelen waardoor de info de je wilt verkrijgen ook een stuk duidelijker en sneller zal zijn........
Ook zullen er mensen minder gaan gissen ....(win)

Laatst bewerkt:

Patrick

Registered User
Hahaha.. Iemand begint over een nitraatmat 10.000s en we eindigen bij de 2000s mandarinmat van Original.. Geweldig (laugh)

mortierfreak

Registered User
ok ik heb best wel betere fotos maar weet echt niet hoe ikdie moet posten ik kan ze wel mailen maar ik weet niet of dat mag en of dat voor problemen zorgt

mortierfreak

Registered User
goede dag als ik probeer de fotos in mijn album te zetten dan zie ik documents settings dan mijn naam ed krijg je dit allemaal te zien want ik weet niet of dat iedereen dan zomaar in mijn pers gegevens kan en wat ik daarna in moet vullen snap ik niks van wat vvor namen moet ik waaraan geven.
gr ik hoor het wel(con)

Laatst bewerkt door een moderator:

Son-T

Registered User
Je gaat naar het knopje Photos.............dan my Albums......create een album of als je er al een heb klik er dan op ...
...zie je in de rechterbovenkant ..Upload Photos........dan zie je waar wat voor album je heb en hoe die heet..
..als het goed is staat dat goed....dan zie je rechts dat je fotos kan uppen door te bladeren....
...zoek de foto's en up ze naar je album.......je kan er nog een titel aan toevoegen als je wilt.......die titel zie je dan als je je foto opvraagt....de gegevens vanwaar je foto komt (pc adres) zie je niet.....
Succes

Son-t

The Cigarman

Moderator
Medewerker
goede dag als ik probeer de fotos in mijn album te zetten dan zie ik documents settings dan mijn naam ed krijg je dit allemaal te zien want ik weet niet of dat iedereen dan zomaar in mijn pers gegevens kan en wat ik daarna in moet vullen snap ik niks van wat vvor namen moet ik waaraan geven.
gr ik hoor het wel(con)

Wil je de volgende keer leestekens en hoofdletters gebruiken.
Leest wat makkelijker.
Dank je.

mortierfreak

Registered User
Okee, ik heb de fotos bij de member galleries staan deze zijn nu van goede kwaliteit ik hoop dat er nu andere reacties zullen komen.

autoschade_006.jpg

autoschade_009.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

mortierfreak

Registered User
Ja klopt nu zien jullie het waarschijnlijk beter.
En zoals ik al zei hij is minimaal 12 meter ,lache he.
Ben erg benieuwd naar deze jongens.
We zullen wel zien tegen die tijd wat het is, en hoe hard hij gaat.(bigg) (tong)

Patrick

Registered User
Dit is die mat van Original waar iedereen mee in de war is waarschijnlijk. Zoals je kunt zien lijkt deze er voor geen meter op (behalve de vorm dan), dus lijkt me nu duidelijk dat het over heel iets anders gaat (win)

413nitraatmat.jpg

mortierfreak

Registered User
He he gelukkig eindelijk zien we ze nu naast elkaar maar zei in begin al dat de knallers anders waren , en de lengte.
Nu krijgen we waarschijnlijk toch nieuwschierige mensen omdat ze deze niet kennen.
Maar ik zal toch niet de enige zijn ,en een handje vol jongens die ik ken die waarschijnlijk geen member zijn.
Zullen heus wel meer opduiken.

MP4-17

Registered User
hier nog wat meer foto's van de mat en de verpakking waar dus vrij duidelijk opstaat packaging 3/1 dus het zijn 3 aparte rollen in een doos van elk 10,000 shots.
en zou ik misschien mogen weten wat andere mensen per rol hebben betaald of per karton van 3 stuks?
nitraatrol.JPG

nitraatrol2.JPG

Bovenaan